//
کدخبر: ۲۷۰۲۷۵ //

قرعه‌کشی مرحله دوم پیش‌فروش‌ محصولات ایران‌خودرو انجام شد

گروه صنعتی ایران‌خودرو، صبح امروز مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم پیش‌فروش محصولات و مشارکت در تولید ۱۰ محصول خود را میان مشتریانی که در پیش‌ ثبت‌نام شرکت‌ کرده بودند، در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل شرکت ساپکو، برگزار کرد.

قرعه‌کشی مرحله دوم پیش‌فروش‌ محصولات ایران‌خودرو انجام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در این طرح حدود ۶۸۰ هزار نفر با انجام ثبت‌نام اولیه در سایت فروش ایران‌خودرو، برای مشارکت در تولید ۱۰ محصول ایران‌خودرو اعلام آمادگی کردند که با توجه به بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت، نفرات نهایی، از طریق قرعه کشی تعیین شدند. ۲۰ درصد افزون بر این افراد نیز به عنوان فهرست ذخیره و جایگزین برای انصرافی‌های احتمالی از ثبت‌نام و پرداخت وجه علی‌الحساب نیز در نظر گرفته شده است.

بر این اساس، اسامی پذیرفته‌شدگان طرح مشارکت در تولید، امروز اعلام خواهد شد و در سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir در دسترس همگان قرار می گیرد.

منتخبان این طرح تا روز پنج‌شنبه هفته جاری( ۲۶ تیرماه) ملهت دارند نسبت به واریز وجه علی‌الحساب تعیین شده برای خودروی مورد نظر، نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند. موعد تحویل خودروهای این طرح با قیمت مصوب، از ۱۳ تا ۲۴ ماه تعیین شده است.

این گروه خوردوسازی طرح پیش‌فروش تابستانه و مشارکت در تولید محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو در کنار هشت محصول دیگر خو را از روز چهارشنبه ( ۱۸ تیرماه) به مدت چهار روز اجرا کرد. سود مشارکت در این طرح برای محصول جدید، ۶ تا ۹  درصد و برای سایر محصولات، ۶ تا ۶.۵ درصد خواهد بود.  موعد تحویل تمامی خودروها از ۱۲ تا ۱۴ ماه درنظر گرفته شده که قیمت آن برمبنای قیمت مصوب روز تحویل خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۲۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان