//
کدخبر: ۲۶۵۲۰۶ //

معاون وزیر جهاد کشاورزی: تولید محصولات کشاورزی در کشور افزایش می‌یابد

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت گفت: با شناسایی اراضی و مناطق مستعد و حاصلخیز کشاورزی در مناطق مختلف کشور تولید محصولات کشاورزی در سطح کشور افزایش می‌یابد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی: تولید محصولات کشاورزی در کشور افزایش می‌یابد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از استانداری اردبیل، جواد وفابخش ظهر امروز در نشست با استاندار اردبیل اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های انجام شده امسال وزارت جهاد کشاورزی و زیر مجموعه‌های آن در دو عرصه کشاورزی دیم و آبی برنامه‌های هدفمندی تدوین خواهد کرد.

وی تحقق شعار جهش تولید را ضروری دانست و افزود: با توجه به ضرورت تحقق شعار جهش تولید وزارت جهاد کشاورزی نیز سیاست افزایش میزان تولید و در کنار آن تامین نیاز کشور را با تکیه بر توانمندی‌های داخلی در دستور کار قرار داده است.

وفابخش از برنامه‌ریزی برای شناسایی مناطق کشاورزی کشور خبر داد و تصریح کرد: با شناسایی اراضی و مناطق مستعد و حاصلخیز کشاورزی در مناطق مختلف کشور تولید محصولات کشاورزی در سطح کشور افزایش می‌یابد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: در سطح کشور استان‌هایی همچون اردبیل و خوزستان در تولید محصولات کشاورزی مختلف ظرفیت بالایی دارند که باید در آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه در استان اردبیل میزان تولید محصولات کشاورزی،مطلوب است اظهار کرد: طی سال گذشته در راستای تامین نیازهای ضروری کشور به ارزش 14 میلیارد دلار نهاده‌های کشاورزی وارد کشور شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۲۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان