//
کدخبر: ۲۶۴۱۷۰ //

‎بیمه بیکاری ناشی از بیماری ‎کرونا برای ۱۰۳ هزار نفر واریز شد

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: مقرری ‎بیمه بیکاری برای حدود ۱۰۳ هزار نفر از ثبت نام کنندگان اسفند ۱۳۹۸ به حساب مشمولان واریز شد و بخش دوم واریزی، پس از تأیید سازمان ‎تأمین اجتماعی و ارسال با فوریت پرداخت می‌شود.

 ‎بیمه بیکاری ناشی از بیماری ‎کرونا برای  103 هزار نفر واریز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سازمان برنامه و بودجه در تشریح آخرین وضعیت پرداخت بیمه بیکاری مشاغل آسیب دیده از کرونا اعلام کرد: "فهرست مقرری ‎بیمه بیکاری ناشی از بیماری ‎کرونا برای حدود 103 هزار نفر از ثبت نام کنندگان در سامانه بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده است، برای پرداخت به بانک مرکزی ارسال و براساس اعلام خزانه به حساب مشمولان واریز شد. ‌

فهرست و شماره حساب بخش دوم مشمولان طرح پرداخت بیمه بیکاری به مشاغل آسیب دیده از کرونا در روز‌های آتی از طرف سازمان ‎تأمین اجتماعی تأیید و پس از ارسال با فوریت پرداخت خواهد شد.

همچنین حق بیمه ‎بازنشستگی و درمان مشمولین فوق به منظور برقراری سنوات و درمان افراد فوق الذکر توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافته و به حساب بیمه بیکاری سازمان تأمین اجتماعی واریز شد. ‌

این اقدامات مربوط به تعدادی از ثبت نام کنندگان اسفند 1398 بوده و به تدریج با تأیید و اعلام اطلاعات حساب‌های مابقی مشمولین توسط سازمان تأمین اجتماعی این مقرری برای ماه‌های بعدی نیز پرداخت خواهد شد."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۱۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان