//
کدخبر: ۲۶۰۸۰۷ //

پرداخت تسهیلات به کارفرمایان و صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: کارگران، کارفرمایان و صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا با پرداخت تسهیلات حمایت می‌شوند.

پرداخت تسهیلات به کارفرمایان و صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامرضا اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: با عملیاتی کردن اصل سه جانبه گرایی در استان به دنبال رفع دغدغه‌ها و مشکلات پیش روی جامعه کارگری و کارفرمایی هستیم.

وی، پرداخت بیمه بیکاری در پی شیوع ویروس کرونا به مشاغل آسیب‌دیده را از جمله اقدامات دولت در راستای حمایت از بخش تولید و بخش کارگری در کشور عنوان کرد و افزود: با اولویت قرار دادن ۱۳ رسته شغلی در کشور که از شیوع ویروس کرونا تاثیر پذیرفتند، بخشی از دغدغه جامعه کارگری و کارفرمایی مرتفع شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به پرداخت تسهیلات به کارفرمایان در دهه سوم اردیبهشت ماه جاری، تصریح کرد: به منظور صیانت از نیروی کار و حفظ و نگهداشت سرمایه‌های انسانی در بنگاه‌های اقتصادی، تسهیلاتی در اختیار کارفرمایان قرار خواهد گرفت.

اشرفی خاطرنشان کرد: پیامکی در خصوص پرداخت تسهیلات به افراد آسیب‌دیده از کرونا ارسال می‌شود و متقاضیان پس از آن می‌توانند با مراجعه به درگاه سامانه کارا از ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان تسهیلات به ازای هر فرد بیمه شده برخوردار شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۸۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان