//
کدخبر: ۲۵۹۱۲۵ //

تلاش ستودنی کادر پروازی، متخصصان مهندسی وتعمیرات وتلاشگران خدمات فرودگاهی "هما" در انجام پروازهای ویژه

کادر پروازی، متخصصان مهندسی وتعمیرات و کارکنان متعهد خدمات فرودگاهی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" نقش ویژه ایی در انجام پروازهای خاص و بازگرداندن هموطنان به کشور ایفا می کنند.

تلاش ستودنی کادر پروازی، متخصصان مهندسی وتعمیرات وتلاشگران خدمات فرودگاهی "هما" در انجام پروازهای ویژه

به گزارش فرتاک نیوز،  به دنبال شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در تمام نقاط دنیا، اکثر شرکتهای هواپبمایی پروازهای خود را به نقاط مختلف قطع نمودند و قطع پروازها موجب سرگردانی مسافران در کشورهای دنیا شد.

 به نقل از اداره کل روابط عمومی "هما" هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" درجهت عمل به مسئولیت اجتماعی خود و کمک به هموطنان ایرانی خارج از کشور با تلاش وپیگیری توانست مجوز پروازهای ویژه ایی را اخذ نموده و تعدادی از این عزیزان را به کشور بازگرداند.

در این راستا تلاش ویژه گروه پروازی، مهندسی وتعمیرات و خدمات فرودگاهی در انجام این پروازها با حفظ و اجرای کامل کلیه پروتکل های بهداشتی و درعین حال ایجاد حس آرامش و اطمینان خاطر به مسافران، ستودنی و قابل تقدیر می باشد.

 لازم به ذکر است کادر پروازی و متخصصان مهندسی وتعمیرات و خدمات فرودگاهی "هما" با انجام پروازهای خاص در مقاطع مختلف تاریخی از جمله سیل در استانهای کشور، زلزله استان کرمانشاه و ...  کمک شایانی درجهت کمک رسانی به هموطنان عزیز کشورمان نموده اند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۱۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان