//
کدخبر: ۲۵۵۴۰۱ //

جهش تولید،نیازمند دریافت کارنامه قبولی در بخش تولید است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت:جهش تولید نیازمند رونق و شکوفایی است و ضرورت دارد این رویه در دستور کار مجلس یازدهم قرار گیرد

جهش تولید،نیازمند دریافت کارنامه قبولی در بخش تولید است

حجت الاسلام عباس عبدی در گفتگو با خبرنگار فرتاک نیوز در قروه اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را جهش تولید نامیدند و در کشور زمانی شاهد تحقق آن خواهیم بود که کارنامه قبولی در بخش تولید را به دست آوریم.

وی در ادامه افزود:مجلس یازدهم وظیفه بسیار سنگینی که همان اصلاح ساختارها و قوانین است، برعهده دارد تا بتواند به سمت جهش، کشور خیز بردارد و با این رویه در سالجاری می توان شاهد بهره گیری از ظرفیت های موجود در کشور بود.

وی اذعان داشت:استفاده از توان مدیران کارآمد،شفاف سازی،مبارزه با فساد اقتصادی و بهره گیری از توان بخش خصوصی در زمینه تولید می تواند جهش تولید را در کشور ایجاد کند.

عبدی در ادامه اظهار داشت:نباید فراموش کرد که جهش یک فرایند فوریتی برای جبران کاستی ها و قصور است و نیازمند درک بالا و قدرت تخصص است که هرگونه سازش با ناکارآمدی را بر نمی تابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت:ضرورت دارد مسئولان کشوری ارزش ریالی کشور را افزایش دهند و ثبات آن می تواند توان اقتصادی را در بازارهای جهانی اعتبار بخشد.دست یابی به چنین شرایطی نیازمند همفکری مسئولان کشوری برای پیشبرد شعار سال است.

حجت الاسلام عباس عبدی در ادامه افزود:فرهنگ سازی استفاده از تولیدات داخلی،علاوه بر رونق اقتصادی،کاهش واردات،اشتغالزایی و ورود به بازارهای جهانی را برای تولید کنندگان فراهم می سازد.

وی در ادامه اذعان داشت:رهبر معظم انقلاب با اشراف به نیازمندی های کشور، سالیانه چشم اندازهای کلی حرکت ڪشور را بیان می نمایند و در قالب شعار سال می گنجانند و ضرورت دارد سران ۳ قوه برای جذب بیشتر اعتماد مردم به شعار سال آنرا عملی کنند.

وی در مورد تحقق شعار سال گفت:عمل گرایی راهکار اساسی احیای اعتماد عمومی است و این توصیه باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد تا بتوان با تکیه بر آن جهش تولید ایجاد کرد.

عبدی تصریح کرد: سیاست های جهش تولید، نیازمند ساختارهای سازگار است و این سیاست ها باید طراحی و تدوین شوند.چرا که جهش، میزان سازگاری فوری را می طلبد.و دستیابی به جهش تولید نیازمند شجاعت، نوآوری، شناخت فرصت ها و تهدیدات و قدرت کنترلی بحران است.

عکس و خبر: روح الله زرین

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۴۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان