//
کدخبر: ۲۵۲۲۶۷ //

جهش در تولید دستور کار گروه خودروسازی سایپا

فرتاک نیوز، رییس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: سال ۹۸ ما توانستیم رونق تولید را در بخش تولید قطعات مورد نیاز برای صنعت خودرو پایه‌گذاری کنیم.

جهش در تولید دستور کار گروه خودروسازی سایپا

به گزارش فرتاک نیوز،  رییس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا ضمن تبریک حلول سال جدید با بیان اینکه مقام معظم رهبری سال ۹۹ را سال "جهش تولید" نام گذاری کرده‌اند، اظهار کرد: در سال ۹۸ ما توانستیم رونق تولید را در بخش تولید قطعات مورد نیاز برای صنعت خودرو پایه‌گذاری کنیم.

دکتر معصوم نجفیان افزود: سال 98 که از سوی مقام معظم رهبری مزین به رونق تولید شده بود، در خط تولید سایپا توانستیم با سرلوحه قراردادن این فرامین در جهت خودکفایی و تولیدات قطعات و لوازم یدکی ایرانی تلاش جهادی نماییم که به موفقیت های خوبی دست پیدا شد.

 رییس هیات مدیره سایپا با بیان اینکه سال گذشته که سال رونق تولید بود علیرغم تحریمها، پیشرفتهای خوب و خودکفاییهایی در صنعت خودرو داشتیم، ادامه داد: در صنعت قطعه سازی در سال ۹۸ پیشرفتهای خوبی داشتیم که باید این روند با #جهش_تولید سرعت پیدا کند.

 قائم مقام مدیرعامل سایپا با بیان اینکه جهش در تولید دستور این گروه در سال جدید خواهد بود، افزود: در این راستا گروه خودروسازی سایپا همگام با همه صنعت گران کشور در خط مقدم مبارزه با تحریم های استکبار جهانی برای افزایش تولید و تحویل قطعات مورد نیاز برای صنعت خودروسازی بیش از پیش تلاش خواهند کرد.

 دکتر نجفیان در پایان افزود: اگر بتوانیم در بخش تولید جهش ایجاد کنیم و بازار داخلی و منطقه را در دست بگیریم میتوانیم در شرایط فعلی که با تحریمهای یکجانیه آمریکا مواجه هستیم پیشرفتهای مناسبی را ایجاد کنیم و صنعت خودروسازی را از تحریم ها نجات دهیم و بازارهای منطقه را با تولید قطعات ایرانی و افزایش تولید محصولات با کیفیت بگیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۲۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان