//
کدخبر: ۲۴۹۳۴۹ //
پیام تسلیت مدیرعامل بانک سپه

پیام تسلیت مدیرعامل بانک سپه به خانواده درگذشتگان سیستم بانکی بر اثر کرونا

پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه : مدیرعامل بانک سپه با انتشار پیامی درگذشت تعدادی از همکاران سیستم بانکی در اثر ویروس کرونا را تسلیت گفت .

پیام تسلیت مدیرعامل بانک سپه به خانواده درگذشتگان سیستم بانکی بر اثر کرونا

به گزارش فرتاک نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، محمد کاظم چقازردی با صدور پیامی درگذشت تعدادی از همکاران سیستم بانکی در اثر کرونا را تسلیت گفت و برای خانواده آنان صبر واجر و سلامتی از درگاه خداوند مسئلت کرد.

بر اساس این گزارش در پیام مدیرعامل بانک سپه آمده است: امروز که کشور عزیزمان ، ایران اسلامی درگیر مبارزه با ویروس کرونا است همکاران تلاشگر و جهادگر ما در سیستم بانکی همگام با سایر دستگاهها و همچون گذشته با اخلاص تمام ، تلاش خود را برای ایفای وظیفه بکار گرفته و از جان خود نیز در این راه دریغ ننموده اند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بدون شک انشاالله به برکت ایام مبارک رجب و میلاد حضرت علی (ع) و با تلاش همه مسئولین و دست اندرکاران امر و همچنین همراهی مردم فهیم و فرهیخته کشور عزیزمان سایه ویروس کرونا از سر کشورمان محو  خواهد شد.

چقازردی در پایان با آرزوی رفع این مشکل برای هموطنان و بلکه کل مردم جهان آورده است: اینجانب ضمن تسلیت به تمام خانواده ها خصوصا خانواده سیستم بانکی که عزیزان خود را به دلیل ابتلا به این ویروس از دست داده اند برای همه آنان صبر و سلامتی و برای همکاران و هم وطنان درگذشته اجر جزیل از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۳۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان