//
کدخبر: ۲۴۸۷۲۲ //

بازار خودرو سوت و کور شد!

به اعتقاد فعالان بازار بیماری کرونا باعث شده تا خریداری در بازار خودرو نباشد این در حالی است که تعداد خودرو در بازار زیاد شده و روند کاهش قیمت‌ها ادامه دارد.

 بازار خودرو سوت و کور شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شده تا بسیاری از بازارها راکد و با ریزش متقاضی روبه رو شوند از جمله این بازارها روند معاملات خرید و فروش خودرو است که سوت و کور شده و کمتر خریداری در آن دیده می‌شود.

به اعتقاد فعالان بازار بیماری کرونا باعث شده تا خریداری در بازار خودرو نباشد این در حالی است که تعداد خودرو در بازار زیاد شده و روند کاهش قیمت‌ها ادامه دارد. به نظر می‌رسد با استمرار این شرایط کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو سرعت بیشتری پیدا کرده و آن تعداد از افرادی که خودرو را فقط برای کسب سود و سرمایه‌گذاری خریداری کرده بودند با ضرر روبه رو شوند.

فروشندگان خودرو می‌گویند بازار نیازمند آرامش است اما با توجه به اوضاع و بیماری کرونا کاهش قیمت‌ها در بازار رکورد جدیدی را ثبت می‌کند. علاوه بر این روند فاکتور کردن خودروها در شرکت‌های خودروساز با توجه به روزهای پایانی سال کم شده و همین امر نارضایتی مصرف‌کنندگان را به وجود آورده است.

البته به نظر می‌رسد روند کاهشی قیمت دلار در بازار خودرو تأثیر قابل توجهی خواهد گذاشت و همین امر عاملی شده تا مشتریان بازار خودرو دست از خرید بکشند و منتظر ثابت بازار و قیمت‌ها باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: گسترش‌نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۷۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان