//
کدخبر: ۲۴۱۰۶۲ //

پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از ۱۴ بهمن بدون افزایش قیمت

معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری نوروزی از روز دوشنبه هفته جاری ۱۴ بهمن ماه بدون افزایش قیمت خبر داد.

پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از ۱۴ بهمن بدون افزایش قیمت
به گزارش فرتاک نیوز،

 میرحسن موسوی در نشست خبری اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد نوروزی راه‌آهن از  24 اسفند 98 تا 15 فروردین 99  بلیت قطارهای مسافری نوروز 99  پیش فروش می‌شود.

وی با بیان این که پیش فروش در روزهای دوشنبه 14 و  سه شنبه 15 بهمن ماه آغاز می‌شود، افزود: روز اول از ساعت 7 صبح تا 12 ظهر  بلیت قطارهای نوروزی به صورت اینترنتی در همه مسیرها به جز مشهد مقدس پیش فروش می‌شود.

وی گفت: از ساعت 12 تا 17 همان روز پیش فروش اینترنتی از همه مسیرها به مشهد مقدس و بالعکس به جز مسیر تهران-مشهد و بالعکس و از ساعت 17 به بعد پیش فروش بلیت تهران-مشهد -تهران انجام می‌شود.

وی ادامه داد: روز سه شنبه  نیزپیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از طریق آژانس‌ها و مراکز مجاز انجام می‌شود.

معاون مسافری راه آهن با اعلام این‌که قیمت بلیت قطارهای نوروزی مانند قیمت تابستان 98 است و هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت، اضافه کرد: برای ایام نوروز 99 بالغ بر 2 میلیون و 320 هزار نفر صندلی برای ایام نوروز پیش بینی شده که نسبت به سال گذشته حدود 5 درصدی رشد داشته است. همچنین تعداد قطار نیز برای ایام نوروز 5040 قطار پیش بینی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد رشد داشته است.

موسوی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با ترکیه قطارهای مسافری تهران-وان و تهران-آنکارا با قیمت‌های مصوب (به صورت یورو) را در ایام پیک نوروز 99 خواهیم داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۰۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان