//
کدخبر: ۲۳۴۳۳۲ //

نامه نمایندگان مجلس به لاریجانی برای افزایش حقوق کارگران در سال آینده

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از نامه جمعی از نمایندگان مجلس به لاریجانی برای افزایش حقوق کارگران در سال آینده خبر داد.

 نامه نمایندگان مجلس به لاریجانی برای افزایش حقوق کارگران در سال آینده
به گزارش فرتاک نیوز،

حمدالله کرمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نامه جمعی از نمایندگان مجلس به علی لاریجانی رئیس قوه‌مقننه برای توجه به بهبود وضع معیشتی مردم و کارگران در بودجه سال 99 خبر داد و گفت: طبق آنچه که دولت در لایحه بودجه سال 99 تقدیم مجلس کرده، نسبت به بهبود وضع معیشتی کارگران کم‌توجهی شده است.

وی با بیان اینکه رویکرد لایحه بودجه سال آینده نسبت به سالجاری در حوزه توجه به اقشار کم‌درآمد جامعه روند نزولی داشته است، اظهار داشت: دولت در لایحه بودجه سال 99 که تقدیم مجلس کرده، راهکار ویژه‌ای برای توجه به اقشار کم‌درآمد جامعه ارائه نکرده است، به طوری که با افزایش 15 درصدی حقوق‌ها نیز دردی از کارگران و کارمندان با حداقل حقوق دوا نمی‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جزئیات نامه جمعی از نمایندگان به لاریجانی، گفت: در نامه‌ای که با امضای جمعی از نمایندگان به رئیس مجلس ارائه کرده‌ایم، خواسته شده که با ابلاغ دستوراتی به کمیسیون تلفیق بودجه، اعضای این کمیسیون شرایطی را در بودجه سال‌ آینده برای افزایش سطح حقوق کارمندان و کارگران که ضمانت اجرایی نیز داشته باشد، فراهم کنند.

کرمی در پایان خاطرنشان کرد: نامه نمایندگان به آقای لاریجانی درباره افزایش حقوق کارگران و کارمندان در سال آینده تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان شده که احتمالا طی دستوری از سوی رئیس مجلس، در دستورکار کمیسیون تلفیق بودجه قرار گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۳۳۲ //
ارسال نظر
 
  • بهزاد

    حنای شما دیگه رنگ نداره '

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان