//
کدخبر: ۲۳۳۷۸۱ //
رییس سازمان صمت استان کرمانشاه:

به زودی گوشت منجمد تنظیم بازار در فروشگاههای سطح استان عرضه می شود

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه از توزیع و عرضه گوشت منجمد تنظیم بازار در فروشگاههای سطح استان خبر داد.

به زودی گوشت منجمد تنظیم بازار در فروشگاههای سطح استان عرضه می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

نوزدهمین نشست کارگروه تنظیم بازار استان به ریاست دکتر حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه،و با حضور مهندس دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه و اعضای این کارگروه در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد.

دکتر هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با تاکید بر نقش حمایت دولت از بخش تولید در سال رونق تولید گفت: اختصاص سهمیه کالاهای اساسی تنظیم بازار علاوه بر تامین نیاز قشر آسیب پذیر باید بخشی از آن به تولید نیز اختصاص یابد.

دکتر حاتمی در ادامه به تقاضای زنبور داران به حمایت از آنان افزود:به منظور حمایت از این صنعت میزان 350 تن سهمیه شکر به زنجیره تولید عسل اختصاص یابد تا در این صنعت نیز شاهد رشد و شکوفایی شویم.

مهندس محسن دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه نیز در این جلسه با بیان این مطلب که به منظور رفاه حال شهروندان به زودی گوشت منجمد در فروشگاههای سطح استان عرضه می شود افزود: این سهمیه جذب شده و بزودی با رعایت جامعه هدف در سطح فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی مصرف ادارت توزیع خواهد شد.

دارابی در ادامه افزود: کارگران،بازنشستگان کشوری و لشگری، کارمندان، رانندگان وسایط نقلیه سبک و سنگین و افرادوتحت پوشش نهادهای حمایتی می توانند از این سهمیه گوشت منجمد تنظیم بازار استفاده کنند.

شایان ذکر است دکتر عزیزی مدیرکل تعاون،رفاه و امور اجتماعی گزارشی از آخرین وضعیت بسته حمایت معیشتی مردم استان را ارائه نمود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۷۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان