//
کدخبر: ۲۳۳۰۶۳ //

تذکر نماینده مجلس به وزیر کار برای تسریع در پرداخت یارانه معیشتی به تمامی افراد مشمول

سیدمحمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار تسریع در پرداخت یارانه طرح معیشت به تمامی افراد مشمول شد.

تذکر نماینده مجلس به وزیر کار برای تسریع در پرداخت یارانه معیشتی به تمامی افراد مشمول
به گزارش فرتاک نیوز،

تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 3دی 98) توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

احمد صفوی نماینده مردم کرمانشاه به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خاطر عدم برخورداری کارگران بازنشسته از یارانه معیشتی  و به وزیر امور اقتصادی و دارایی به خاطر عدم همکاری بانک‌ها برای رفع مشکل واحدهای تولیدی که تعطیل یا در حال تعطیل شدن هستند، تذکر داد.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم به وزیر آموزش و پرورش لزوم  جلوگیری از اجرای رقص در صبحگاه برخی از مدارس کشور را متذکر شد.

سید محمدجواد ابطحی و اصغر سلیمی نمایندگان مردم خمینی‌شهر و سمیروم در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کردند که چرا نسبت به اجرا و بهره‌برداری از سامانه نرم‌افزاری جامع یکپارچه‌سازی و نظارت بر فرآیند تجارت اقدام نمی‌کنید.

سیدمحمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار تسریع در پرداخت یارانه طرح معیشت به تمامی افراد مشمول بدون سرکشی به اموال و حساب‌های مردم شد.

احمد مازنی نماینده مردم تهران در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که چرا با توجه به تصویب قانون هوای پاک همچنان شاهد آلودگی هوای تهران در بسیاری از مناطق کشور هستیم چه اقدامی برای اجرای این قانون انجام داده‌اید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۰۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان