//
کدخبر: ۲۳۲۶۲۲ //

فروش اقساطی پژو پارس و ۲ محصول دیگر از امروز (۱ دی ۹۸) + جزئیات

گروه صنعتی ایران خودرو در شرایط فروش روز یکشنبه یکم دی ماه، طرح فروش اقساطی ۳ محصول خود را از ساعت ۱۱ صبح آغاز خواهد کرد و مشتریان می‌توانند در این شرایط فروش سه خودروی پژو ۴۰۵ مدل SLX، پژو پارس سال و همچنین خودروی پژو پارس با موتور TU۵ را با موعد تحویل ۳۰ روزه خریداری کنند.

 فروش اقساطی پژو پارس و ۲ محصول دیگر از امروز (۱ دی ۹۸) + جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

باتوجه به شرایط فروش اعلامی از سوی ایران خودرو، پژو ۴۰۵ مدل SLX با دو رنگ سفید و خاکستری متالیک و نرخ مصوب ۶۷ میلیون و ۹۶۲ هزار و ۳۰۰ تومانی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که پیش پرداخت آن ۶۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده و مابقی هزینه پرداختی نیز در قالب دو چک ۴ میلیون و ۱۲۸ هزار تومانی دریافت خواهد شد.

پژو پارس سال در این شرایط فروش تنها به رنگ سفید عرضه شده و مشتریان می‌توانند با پیش پرداخت ۷۰ میلیون و ۵۶۰ هزار تومانی این اتومبیل را نام نویسی کنند. نرخ مصوب این خودرو ۷۸ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است.

علاوه بر این، خودروی پژو پارس با موتور TU۵ نیز با دو رنگ سفید و خاکستری متالیک با نرخ مصوب ۸۴ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۴۰۰ تومانی به مشتریان عرضه خواهد شد که در شرایط فروش این اتومبیل نیز پیش پرداخت ۷۶ میلیون و ۴۲۰ هزار تومانی تعیین شده و مابقی هزینه اتومبیل در قالب دو چک ۵ میلیون و ۱۴۵ هزار تومانی از مشتریان دریافت خواهد شد که جزییات بیشتر آن را می‌توانید در جدول زیر شاهد باشید.

nwikkco1

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: گسترش‌نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۶۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان