//
کدخبر: ۲۳۱۱۹۳ //

مشکل بیش از ۲۵ هزار کارت سوخت در مازندران حل شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: مشکل بیش از ۲۵ هزار کارت سوخت خودروها که بابت رمز ان بوده توسط این شرکت حل شده است.

مشکل بیش از ۲۵ هزار کارت سوخت در مازندران حل شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سبحان رجب پور روز شنبه گفت: این تعداد حذف رمز کارت سوخت از ابتدای آغاز طرح افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین تاکنون انجام شده و صاحبان این کارت های سوخت با مراجعه به نواحی هشت گانه نفت و شرکت منطقه ای آن در ساری توانستند مشکل کارت های خود را رفع بکنند.  

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استفاده از کارت سوخت بعد از چند سال اجرایی شد برخی افراد رمز این کارت ها را فراموش کردند که می بایست مراحل حذف یا رمزگشایی را انجام بدهند.

مدیر شرکت نفت منطقه ساری در خصوص روند انجام حذف رمز کارت سوخت گفت: افراد با در دست داشتن مدارک ماشین، مدارک هویتی خود و کارت سوخت به ادارات نفت شهرستان ها و منطقه مراجعه کنند و پس از تطبیق اطلاعات حذف رمز انجام می شود و پس از آن می بایست رمز جدیددر جایگاه های سوخت انتخاب بکنند.

مازندران ۲ شرکت نفت منطقه ساری و نوشهر دارد که هشت ناحیه به عنوان ادارات شهرستان نفت در حوزه فعالیت شرکت نفت منطقه ساری قرار دارد.

سهمیه بندی بنزین از بیست و چهارم آبانماه آغاز شد و طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر یک هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود و همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است .

رجب پور با اشاره به تاثیر سهمیه بندی بنزین در کاهش مصرف این نوع سوخت، اعلام کرد : با اجرای این طرح روزانه ۸۰۰ هزار لیتر در مصرف بنزین در حوزه زیر پوشش شرکت نفت منطقه ساری کاهش داشتیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۱۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان