//
کدخبر: ۲۱۹۹۹۰ //

فروش ایرانول امسال به مرز ۳۵ هزار میلیارد می رسد

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در آبادان گفت: فروش ایرانول امسال به مرز ۳۵ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

 فروش ایرانول امسال به مرز ۳۵ هزار میلیارد می رسد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، مهندس عیسی اسحاقی در شورای مدیران و مسئولین ایرانول درآبادان گفت: فروش ایرانول از 21 هزار میلیارد ریال سال گذشته به مرز 35 هزار میلیارد ریال در پایان سال جاری خواهد رسید.

وی افزود: در شش ماهه اول سال جاری فروش ایرانول با حدود 70 درصد افزایش از 8 هزار میلیارد سال گذشته به بیش از 14 هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

مهندس اسحاقی تصریح کرد : میزان فروش و سود شرکت در شش ماه اول امسال از کل میزان فروش و سود شرکت در سال 94 بیشتر است.

 وی تاکید کرد: انتظار می رود مسئولان مربوطه در مورد اختلاف قیمت گذاری انواع روغن موتور بررسی های لازم را انجام و سریعتر تصمیم مناسب را بگیرند تا بازار متعادلتر و رقابت ها واقعی شود.

 مدیرعامل شرکت نفت ایرانول تاکید کرد: در شش سال گذشته تمام رکوردهای تولید، فروش ، صادرات ، صادرات روغن موتور ، کاهش خام فروشی و سود در ایرانول شکسته شده است و سال گذشته بی نظیرترین سال با رشد اکثر شاخص ها در ایرانول بود که امسال بهتر از سال گذشته در برخی از شاخص ها خواهیم بود.

مهندس اسحاقی اجرای 5  پروژه از جمله اجرای فاز یک و دو واحد موم گیری، یکسان سازی قیمت شرکت های تولید کننده روانکار و خروج یا برنامه ریزی مناسب از سرمایه گذاری های کم بازده ایرانول را اقداماتی دانست که در فروش و سود این شرکت تاثیر به سزایی خواهد گذاشت.

 مدیرعامل شرکت نفت ایرانول برنامه محوری را از اقدامات مهم ایرانول ذکر کرد و گفت: کارها در ایرانول براساس استراتژی تدوین شده هشت ساله 1404 به پیش می رود و براساس این استراتژی خام فروشی بیس اویل (روغن پایه ) به حداقل خواهد رسید .

مهندس اسحاقی تاکید کرد: بر اساس این استراتژی 10 پروژه مهم تا سال 1400 باید اجرا شود که 5 پروژه اجرا و 5 پروژه در دست اجرا می باشد.

  وی راه اندازی پایانه صادراتی ایرانول با 25 هزارتن ظرفیت ذخیره سازی مخازن ، راه اندازی خط ریلی در ماه اخیر و ارسال محصولات صادراتی از پالایشگاه تهران با خط ریلی به پایانه صادراتی به ماهشهر ، تولید روغن موتور و بازسازی پالایشگاه آبادان پس از 36 سال و راه اندازی کولینگ تاور پالایشگاه آبادان بعد از 70 سال را از پروژه های مهم راه اندازی شده،  ذکر کرد.

وی در ادامه از تولید و عرضه گسترده محصولات جدید ایرانول با بالاترین سطح کیفی روز دنیا طی چند ماه گذشته به بازار خبر داد و گفت: طی ماه های آینده نیز چند محصول جدید دیزلی و بنزینی با  سطح کیفی بالا به بازار عرضه خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۹۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان