//
کدخبر: ۲۱۹۷۲۲ //

زمان واریز یارانه‌ها / برخی دو یارانه می‌گیرند

یارانه مهر ماه ساعت ۲۴ روز پنجشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود، این در حالی است که یارانه افرادی که به دلیل عدم تکمیل حساب بانکی در شهریور ماه پرداخت نشده بود نیز به همراه یارانه مهر پرداخت خواهد شد.

زمان واریز یارانه‌ها / برخی دو یارانه می‌گیرند
به گزارش فرتاک نیوز،

طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها یکصد و چهارمین مرحله از پرداخت یارانه‌های نقدی روز پنجشنبه (۲۵ مهرماه) انجام خواهد شد. همراه با پرداخت یارانه نقدی مهر ماه وضعیت کسانی که در شهریور ماه به دلیلی خارج از حذف پردرآمدها، یارانه نگرفته بودند نیز مشخص می‌شود.

ماجرا از این قرار است که در شهریور حذف یارانه نقدی براساس قانون بودجه امسال برای سه دهک بالای درآمدی آغاز شد و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرد در مرحله اول حذف یارانه نقدی ۱۶۳ هزار خانوار که حدود ۷۰۰ هزار نفر هستند را به سازمان هدفمندی اعلام کرده و یارانه آنها پرداخت نشده است.

اما در کنار این ۱۶۳ هزار خانوار یارانه تعداد  دیگری واریز نشد که در بین آنها افراد نیازمندی وجود داشتند و نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

آن چه که سازمان هدفمندی یارانه‌ها در این رابطه اعلام کرد از این حکایت داشت که عدم واریز به دلیل تکمیل نبودن اطلاعات بانکی و حساب آنها بوده است؛ به طوری که  اگر قرار بر تغییر سرپرست خانوار به هر دلیلی از جمله فوت و بدسرپرستی باشد  باید افراد به بانک مراجعه کرده و تغییر حساب دهند. بر این اساس در شهریور برخی خانوارها در زمان مشخص تغییر حساب نداده‌اند و فرایند آن انجام نشده است که یارانه به حسابشان واریز شود. از این رو یارانه برای آنها به دلیل مشخص نبودن وضعیت حساب واریز نشده و از مهرماه مجددا دریافت خواهند کرد.

اما دریافت اطلاعات تازه از سازمان هدفمندی یارانه‌ها در مورد وضعیت کسانی که به این دلیل یارانه آنها در شهریور واریز نشده است نشان می‌دهد که تاکنون ۸۵ درصد این افراد برای تکمیل اطلاعات بانکی خود اقدام کرده و وضعیت آنها روشن شده است از این رو در مهر ماه در کنار یارانه این ماه، مبلغ ۴۵ هزار و  ۵۰۰ تومانی که در شهریور برای آنها واریز نشده پرداخت می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۷۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان