//
کدخبر: ۲۱۶۲۳۳ //

میزان حباب نیم سکه به صفر نزدیک شده است

یک کارشناس بازار طلا و سکه با اشاره به اینکه نوسانات بازار جهانی طلا به شدت کاهش یافته است، گفت: در پی کاهش نوسانات بازار ارز داخلی و افت میزان تقاضا در بازار طلا و سکه، میزان حباب نیم سکه به صفر نزدیک شده است.

میزان حباب نیم سکه به صفر نزدیک شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره با قیمت طلا و سکه در هفته اخیر اظهار کرد: قیمت طلا در بازارهای جهانی طی هفته گذشته تحت تاثیر اخبار سیاسی قرار داشت و محدوده نوسانات اونس جهانی در محدوده ۱۰ دلاری بود.

این کارشناس طلا و سکه ادامه داد: در پی شرایط بازار جهانی و نوسانات حداقلی نرخ ارز در بازار داخلی، میزان نوسان قیمت طلا و سکه حدود یک درصد بوده است.

وی بیان کرد: در کنار کاهش میزان نوسان ارز در بازار داخلی و اونس جهانی، کاهش تقاضا حباب نیم سکه و سکه های یک گرمی را به شدت کاهش داده و به صفر نزدیک شده است.

کشتی آرای ادامه داد: بحران های گذشته در زمینه قیمت طلا و سکه از بین رفته و دیگر نگاه سرمایه‌گذاری و سوداگری در خرید طلا و سکه از بین رفته است.

وی قیمت هر قطعه سکه تمام طرح قدیم را  چهار میلیون و ۱۰ هزار، سکه طرح جدید چهار میلیون و ۴۲ هزار، نیم سکه دو میلیون و ۶۰ هزار، ربع سکه یک میلیون و ۲۶۰ هزار و سکه‌های یک گرمی را ۸۷۰ هزار تومان اعلام کرد.

این کارشناس طلا و سکه در انتها هر مثقال طلا را یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار را ۴۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان بیان کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۲۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان