//
کدخبر: ۲۱۵۰۹۷ //

قیمت روز لوله مانیسمان در پایپ کالا

لوله مانیسمان برای انتقال سیال از نقطه‌ای به نقطه دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. لوله‌های فلزی انواع مختلفی دارند و براساس آلیاژ ساخت و روش تولید به انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند.

 قیمت روز لوله مانیسمان در پایپ کالا
به گزارش فرتاک نیوز،

همواره بزرگترین مشکل و دغدغه مخاطبان و خریداران لوله مانیسمان لیست قیمت این محصولات است. پایپ کالا به عنوان واردکننده لوله مانیسمان در ضخامت‌های متفاوت همواره منتشرکننده لیست قیمت لوله‌های مانیسمان است.

چرا لوله مانیسمان استفاده کنید؟

لوله مانیسمان به علت آلیاژ ساخت و روش تولیدی که دارد که همواره مد نظر بسیاری از پروژه‌ها و کارفرمایان بوده و به داشتن حد تحمل فشاری و دمایی بالا بسیار مناسب برای سرویس‌های خطرناک و پرفشار است. آلیاژ ساخت لوله‌های مانیسمان مد نظر این مقاله کربن استیل (Carbo Steel) است که طبق استانداردهای ASTM A106,ASTM A53,API 5L است و استاندارد ابعادی آن طبق ASME B36.10 است که با توجه به این استاندارد می‌توان تمامی مشخصات ابعادی و هندسی لوله مانیسمان را استخراج کرد.

لوله‌های مانیسمان در سایز و ضخامت‌های متفاوت

لوله‌های مانیسمان به صورت کلی و عمده در سایزهای 2/1 اینچ الی 24 اینچ مورد استفاده قرار می‌گیرند و از نظر ضخامت با توجه به استاندارد Schedule تعیین می‌شود که به اختصار sch معروف است و در اصطلاح فارسی به آن «رده» گفته می‌شود.

ضخامت‌های پرمصرف ضخامتی عبارتند از لوله مانیسمان رده سبک، رده 40، رده 80، رده 160 است که ضخامت‌های بالاتر بیشتر مورد مصرف پروژه‌های صنعتی از قبیل نیروگاه، نفت و گاز و پتروشیمی است. با توجه به جدول استاندارد ASME B36.10 و با توجه SCH ضخامت مشخص می‌شود. به طور مثال لوله مانیسمان سایز 1 اینچ و ضخامت رده 40 دارای ضخامت 3.38 میلی متر است.

روش ساخت لوله‌های مانیسمان چگونه است؟

برای نخستین بار و در کشور آلمان مهندسی به نام مانیسمان اقدام به تولید چنین لوله‌های فلزی کرد که با توجه به منحصر به فرد بودن و به افتخار آنها نام مانیسمان را بر چنین روش تولیدی از لوله قرار دادند. لوله‌های مانیسمان به لوله‌هایی گفته می‌شود که در طول آن هیچ‌گونه درز جوشی وجود ندارد و لوله مانیسمان از شمش توپر فولادی به دست می‌آید که به وسیله یک شی خارجی داخل شمش را خالی کرده و با عبور از غلطک‌های در نظر گرفته شده به ضخامت معین و مشخص شده خود طبق استاندارد می‌رسد.

نداشتن درز جوش در بدنه لوله مانیسمان از مزایای این لوله به حساب می‌آید زیرا درز جوش نقطه ضعف لوله به حساب می‌آید و در فشار و دمای بالا آسیب‌پذیر است. لیست قیمت لوله مانیسمان به مراتب بالاتر از لیست قیمت لوله درزدار است.

قیمت‌های روز لوله مانیسمان در سایت پایپ کالا

پایپ کالا با ایجاد پلتفرمی آسان و راحت لیست قیمت روز لوله‌های مانیسمان را در اختیار تمامی کاربران این سایت قرار داده است به صورتی که با ورود به سایت پایپ کالا و بدون انجام هیچ ثبت‌نامی در سایت قادر به مشاهده لیست قیمت لوله‌های مانیسمان در سایزها و ضخامت‌های متفاوت بود و همینطور تمام برندهای تولیدکننده لوله مانیسمان در سایت پایپ کالا موجود است. برندهای داخلی لوله مانیسمان عبارتند از لوله مانیسمان اهواز و لوله مانیسمان کاوه و برند خارجی لوله مانیسمان نیز وارد شده از کشور چین است و معروف به لوله مانیسمان چینی است که در تمامی سایزها و ضخامت‌ها در سایت پایپ کالا موجود است.

علاقه‌مندان می‌توانند به راحتی و با انجام ثبت نام ساده در سایت پایپ کالا اقدام به ثبت پیش فاکتور به نام خود کنند که دیگر نیاز به صرف وقت زیاد برای منتظر بودن برای دریافت پیش فاکتور نیست. همچنین تمامی نیازهای پروژه اعم از لوله و اتصالات، شیرآلات و لرزه گیر و ... در سایت پایپ کالا موجود است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه همکاری با پایپ کالا می‌توان به سایت اینترنتی به نشانی www.pipekala.com مراجعه و یا با شماره 02155696808 تماس حاصل کرد..

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۰۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان