//
کدخبر: ۲۱۱۱۶۲ //
مدیربخش اتومبیل شرکت بیمه آرمان

نیما لطفی کاندید انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه گران ایران شد

مدیربخش اتومبیل شرکت بیمه آرمان تائید کرده است که برای انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه‌گران ایران ثبت نام کرده است.‎

نیما لطفی کاندید انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه گران ایران شد

به گزارش فرتاک اقتصادی؛ "نیما لطفی" گفت: در دبیرکل کنونی سندیکای بیمه‌گران ایران، انگیزه و نیروی جوانی لازم وجود ندارد به همین دلیل عملکرد مثبتی در این دوره مشاهده نمی شود.!

وی، ادامه داد: مصوبات سندیکا و دستورالعمل‌هایی که می توانسته به صنعت بیمه کمک کند در این دوره اجرایی نشد و دلیل آن می‌تواند نبود بازوی اجرایی برای پیگیری در سندیکا باشد .

این نامزد انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه‌گران، بیان کرد: در دوسال گذشته اعتراضات شرکت های بیمه ای به سندیکا زیاد بوده که نشان دهنده عملکرد ضعیف سندیکا است.

لطفی اظهارکرد: با توجه به اینکه سندیکا مرجعی مهم در صنعت بیمه است و از شرکت‌های بیمه حق عضویت دریافت می‌کند و شرکت‌های بیمه سندیکا را به عنوان یک حامی  در صنعت بیمه می شناسند باید با انگیزه و انرژی بیشتری کار کند.

وی افزود: با برنامه‌هایی که به سندیکا ارائه داده‌ام می توان با انگیزه و انرژی وکمک بیمه مرکزی و نهادهای دیگر ظرفیت سندیکارا بالا برده و مشکلات شرکت های بیمه‌ای را برطرف کرد.

نامزد انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه گران، عنوان کرد: شرایطی که در حال حاضر شرکت‌های بیمه‌ای با آن مواجه هستند عدم هماهنگی با یکدیگراست که موجب سوء استفاده بیمه‌گزاران بزرگ از این موضوع شده است.

لطفی بیان کرد: عملکرد ضعیف سندیکا باعث شده یک هماهنگی و حمایت کلی از صنعت بیمه وجود نداشته باشد که شرکت‌های بیمه‌ای را بتوان با هم هماهنگ کند واز صنعت بیمه سوء استفاده نشود.

وی، افزود:درحال حاضر هماهنگی درستی بین شرکت‌های بیمه ای وجود ندارد و هر شرکتی با سیاست و تصمیم گیری‌های خود رفتارمی کند و این نیازمند یک هماهنگی و ساختار سازی کلی است.

لطفی تاکید کرد که در انتخابات پیش رو، دبیرکل جوانی برای سندیکای بیمه گران انتخاب نمی‌شود و او با  هدف سنت شکنی شرکت کرده و از برنامه‌ای که نوشته اطمینان دارد که توانایی اجرایی شدن آن وجود دارد.

وی افزود: درصنعت بیمه فقط از نام ها وسوابق افراد استفاده می‌شود، البته سوابق با ارزش است اما بهتر است که صنعت بیمه هم به جوانگرایی روی آورد و انرژی جوانتری را به صنعت تزریق کند و از تجربیات افراد باسابقه به عنوان مشاور استفاده شود .

مدیربخش اتومبیل شرکت بیمه آرمان عنوان کرد: اینکه آن افراد بخواهند در قالب اجرا فعالیتی انجام دهند انگیزه و انرژی لازم را ندارند و قطعا امسال هم یکی از افرادی که بارها و بارها در مصاحبه‌های خود بیان کرده که  در انتخابات شرکت نخواهند کرد اما در نهایت او انتخاب می شود.!

وی گفت: در حال حاضر تصمیم گیرندگان صنعت بیمه اعتقادی به استفاده ازنیروهای جوان ندارند ومعتقد به حضور افراد با سن بالا  هستند و ضعف بزرگ سندیکا به دلیل این است که به نیروهای جوان اجازه ورود و فعالیت داده نمی‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: چابک آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۱۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان