//
کدخبر: ۲۰۷۷۵۴ //

کارت‌های سوختی که محدود شدند/ آیا آغاز تغییرات از کارت سوخت جایگاه‌ها کلید خورده؟

در شروع دومین هفته اجرای مصوبه الزام کارت سوخت شخصی، مشاهدات عینی خبرنگار از برخی جایگاه‌های عرضه بنزین نشان می دهد نخستین تغییر در کارت سوخت جایگاه‌ها اعمال شده و با کارت سوخت جایگاه‌دار تنها تا ۴۰ لیتر در هر نوبت می توان سوخت‌گیری کرد.

کارت‌های سوختی که محدود شدند/ آیا آغاز تغییرات از کارت سوخت جایگاه‌ها کلید خورده؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که 8 روز از الزامی شدن استفاده از کارت سوخت شخصی می‌گذرد، عدم تفاوت در استفاده از کارت سوخت جایگاه‌داران و کارت سوخت شخصی، موجب شده بود تا تنها 5 تا 6 درصد از مردم در سراسر کشور به توصیه دولت برای استفاده از کارت سوخت شخصی عمل کنند.

مشاهدات عینی خبرنگار از برخی جایگاه‌ها نشان می دهد که اکنون در شروع دومین هفته اجرای این مصوبه، نخستین تغییر در کارت سوخت جایگاه‌ها اعمال شده؛ بدین صورت که با کارت سوخت شخصی در هر نوبت می توان تا 60 لیتر سوخت گیری کرد اما با کارت سوخت جایگاه‌ها تنها تا 40 لیتر می‌توان سوخت‌گیری کرد.

اگرچه در استعلام این موضوع از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، اعمال هرگونه محدودیت در کارت‌سوخت جایگاه‌ها رد شد، اما اینکه در برخی جایگاه‌های تهران با کارت سوخت جایگاه‌دار تنها تا 40 لیتر در هر نوبت می‌توان سوخت‌گیری کرد، این سوال را مطرح می کند که آیا آغاز تغییرات از کارت سوخت جایگاه‌ها کلید خورده؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۷۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان