//
کدخبر: ۲۰۶۱۲۷ //

درحضور۷۰۰ شرکت کننده نخستین همایش سراسری شبکه فروش تاکید شد؛

گروه بنگاه ها: سالن همایش‌های بین المللی هتل ارم ۱۷ مرداد شاهد حضور بالغ بر ۷۰۰ نفر از نمایندگان، کارگزاران، مدیران و پرسنل شعب در نخستین همایش سراسری شبکه فروش بود، اجتماع عظیمی که یکپارچگی، همراهی، همکاری و قدرت باهم بودن اعضای خانواده جوان این مجموعه را به رخ کشید.

درحضور۷۰۰ شرکت کننده نخستین همایش سراسری شبکه فروش تاکید شد؛
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از اجرای موسیقی سنتی که مقدمه خوبی را برای شروع فراهم کرد درحضور جمع حداکثری فراتر از ظرفیت سالن، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو با تقدیر از استقبال نمایندگان و بیمه گذاران این شرکت جهت حضور در این همایش از افتتاح ساختمان جدید بیمه تجارت نو در آینده نزدیک خبر داده و گفت: امروز نزدیک به ٧٠ هزار نفر در شبکه فروش صنعت بیمه فعال هستند که از ۴۴ هزار میلیارد تومان حق بیمه تولید شده سال گذشته ٧٠ درصد سهم آنها بوده است.

نیما نوراللهی افزود: اگرمتوسط کارمزد هر نماینده را ١٠ درصد درنظر بگیریم، سهم سرانه هر یک حدود ٤ میلیون تومان می شودکه درمقایسه با هزینه های جاری، سرانه درآمد بسیار ناچیزی است.

وی دلیل فاصله درآمد نمایندگان با متوسط موجود را نوپا بودن بیمه تجارت‌نو عنوان کرده و اظهار داشت: قاعده ٢٠-٨٠ در صنعت بیمه و شبکه فروش نیز وجود دارد به این معنا که ١٤ تا ١٥ هزار نماینده فروش، ٨٠ درصد حق بیمه ٤٤ هزار میلیارد تومانی را تولیدکرده اند.

یک سوال کلیدی

مدیرعامل بیمه تجارت‌نو با طرح این سوال که چگونه این تعداد نماینده درصد بالایی از فروش را به خود اختصاص داده اند؟ دارای چه ویژگی خاصی هستندکه سایرین نمی‌توانند به این رقم برسند؟ اظهارداشت: براساس تجربه های شخصی که درسال های فعالیت خود کسب کرده ام”شناخت”؛ حلقه اصلی موفقیت در فروش است که می توان به سه بخش حوزه های فردی، شخصیتی و سازمانی تقسیم کرد.

وی تاکید داشت: نمایندگان شبکه فروش در ابتدای ورود به صنعت بیمه باید از خود سئوال کنند تا چه میزان از دانش کافی در این رشته برخوردارهستند؟ آیا از آخرین بخشنامه ها و مصوبات اطلاعات کافی دارند؟

وی افزود: درگام دوم نماینده باید به شناخت شخصیتی رسیده واعتماد به نفس و قدرت تعامل خود را مورد سنجش و ارزیابی قراردهد. در واقع به پاسخ این سوال برسد که ۲۰ درصد نماینده‌ای که سهم بالایی از درآمد سرانه را به خود اختصاص داده اند از چه راهکارهای استفاده کرده اند؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۱۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان