//
کدخبر: ۲۰۵۳ //

پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید در هرمزگان

استاندار هرمزگان از پرداخت 700 میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید در قالب ارزی، ریالی و سرمایه گذاری به 601 واحد تولیدی در استان طی سال جاری خبر داد.

پرداخت 700 میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید در هرمزگان

به گزارش فرتاک نیوز، جاسم جادری در سی و هفتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان اظهار داشت: از مجموع واحدهای دریافت کننده تسهیلات رفع موانع تولید، یکصد واحد طی دو هفته اخیر تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه ادارات و سازمان های خدمات رسان نباید آب، برق و گاز واحدهای تولیدی را قطع کنند، بیان داشت: این سازمان ها موظف هستند با واحدهای تولیدی همکاری لازم را داشته باشند.

استاندارهرمزگان با اشاره به برخی مصوبات برنامه ششم توسعه، تصریح کرد: در این راستا صنایع معدنی در اولویت قرار گرفته و از 11 طرح معدنی بزرگ که قرار است تسهیلات دریافت کنند، چهار طرح در استان هرمزگان قرار دارد.

جادری با بیان اینکه بانک ها رکن اساسی کمک به تولید هستند، عنوان کرد: بانک های استان هرمزگان نیز در این راستا کمک خوبی داشته اند و به حرکت درآمدن چرخ تولید به دلیل تزریق منابع مالی بوده که توسط بانک ها صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: تا کنون در کشور 14 هزار میلیارد تومان تسهیلات بسته رونق تولید معادل 85 درصد هدف تعیین شده به 20 هزار واحد صنعتی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: با این روند رشد اقتصادی به رقم مطلوب خواهد رسید و چرخ واحدهای تولیدی به حرکت درخواهد آمد و به تدریج از رکود خارج می شویم.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان