//
کدخبر: ۲۰۴۶۳۱ //

پیش‌بینی کاهش قیمت مرغ طی چند روز آینده

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با توجه به اینکه وزارت صمت در خصوص ثبت سفارش مرغ و نهاده دامی اقدام کرده است پیش‌بینی می‌شود ظرف چند روز آینده قیمت مرغ کاهش پیدا کند.


پیش‌بینی کاهش قیمت مرغ طی چند روز آینده
به گزارش فرتاک نیوز،

علی‌اکبر کبیری، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار کرد: امروز مجدداً جلسه ستاد تنظیم بازار برگزار خواهد شد تا روند نظارت بر مرغداری‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه در سیستم عرضه مرغ مشکلاتی به وجود آمد جلساتی با سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار و درنهایت مقرر شد این سازمان واحدهایی که عدم عرضه داشتند را معرفی کند.

 معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اضافه کرد: به همین منظور برای ۱۵ واحد متخلفی که نهاده دامی با ارز 4200 تومانی دریافت کرده‌اند به‌صورت جداگانه پرونده تشکیل خواهد شد تا به تخلفات آنان مبنی بر گران‌فروشی و عدم عرضه در بازار رسیدگی و به تعزیرات حکومتی معرفی شوند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه وزارت صمت در خصوص ثبت سفارش مرغ و نهاده دامی اقدام کرده است پیش‌بینی می‌شود ظرف چند روز آینده قیمت مرغ کاهش پیدا کند.

کبیری با اشاره افزایش 4000 تومانی قیمت بوقلمون نیز گفت: بوقلمون جزو سبد کالایی محسوب نمی‌شود و جزو کالاهای لوکس به شمار می‌رود که تحت تأثیر قیمت مرغ است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۶۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان