//
کدخبر: ۲۰۳۴۷۱ //

هزینه تعمیر خوابگاه‌های دانشجویی در بودجه سالیانه هر دانشگاه پرداخت می‌شود

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: تامین بودجه تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی در اعتبار سالیانه دانشگاه‌ها لحاظ می‌شود و این صندوق در قالب اعتبار کمکی به پشیتیبانی می‌پردازد.

هزینه تعمیر خوابگاه‌های دانشجویی در بودجه سالیانه هر دانشگاه پرداخت می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه هزینه اصلی تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی دربودجه سالیانه دانشگاه‌ها اختصاص می‌یابد، گفت: اعتبار اصلی بازسازی، بهسازی و تعمیر و تجهیز تمامی خوابگاه‌های دانشجویی طبق قانون به طور سالیانه در بودجه هر یک از دانشگاه‌ها پرداخت می‌شود.

وی افزود: تامین هزینه اصلی خوابگاه‌های دانشجویی برای تجهیزات، تعمیرات و سایر امکانات رفاهی در بودجه هر سال دانشگاه‌ها پرداخت می شود که در این رابطه باید بگویم صندوق رفاه به دلیل بالا بودن هزینه های نگهداری سراهای دانشجویی به عنوان پشتیبانی کردن از دانشگاه ها مبلغی را براساس وضعیت و نیازمندی خوابگاه ها کمک می کند.

مطیعی با اشاره به اینکه امسال در 2 مرحله به دانشگاه ها کمک می شود، تصریح کرد: مرحله نخست کمک صندوق رفاه انجام شده است و مرحله بعدی کمک ما بعد از انجام بازدیدهای کارشناسی و میزان پیشرفت بازسازی یا تعمیر و تجهیز خوابگاه ها خواهد بود.

وی در پایان گفت: این صندوق حمایت از دانشجویان را در دستور کار خود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۴۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان