//
کدخبر: ۲۰۱۶۴۳ //

قیمت جهانی نفت امروز ۱۳۹۸/۰۴/۲۶

قیمت نفت برنت که در جلسه قبل ۳.۲ درصد افت کرده بود، امروز با ۲۵ سنت معادل ۰.۴ درصد افزایش به ۶۴ دلار و ۶۰ سنت رسید.

قیمت جهانی نفت امروز ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از رویترز، به دنبال کاهش شدید قیمت نفت در جلسه گذشته، قیمت ها امروز افزایش داشت، هرچند که کاهش کمتر از حد انتظار ذخایر نفت آمریکا مانع از رشد بیشتر قیمت ها شد.

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت خام آمریکا امروز با 6 سنت افزایش به 57 دلار و 68 سنت رسید. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت در جلسه قبل 3.2 درصد کاهش یافته بود.

قیمت نفت برنت نیز که در جلسه قبل 3.2 درصد افت کرده بود، امروز با 25 سنت معادل 0.4 درصد افزایش به 64 دلار و 60 سنت رسید.

بر اساس اعلام انستیتوی نفت آمریکا، میزان ذخایر نفت این کشور در هفته منتهی به 12 جولای با 1.4 میلیون بشکه کاهش به 460 میلیون بشکه رسید. این در حالی است که تحلیلگران انتظار کاهش 2.7 میلیون بشکه ای را می کشیدند.

آمارهای رسمی در خصوص ذخایر نفت خام آمریکا اواخر امروز از سوی اداره اطلاعات انرژی منتشر خواهد شد. اگر این آمارها تایید شود، این پنجمین کاهش هفتگی متوالی ذخایر نفتی آمریکا خواهد بود که طولانی ترین دوره کاهشی از ابتدای سال 2018 تاکنون است.

آبهیشک کومار، تحلیلگر بازار نفت در موسسه اینترفاکس انرژی لندن در این باره گفت: «فعالان بازار در انتظار انتشار آمارهای رسمی دولت آمریکا در مورد میزان ذخایر هستند که انتظار می رود نشان دهنده کاهشی دیگر باشد.»

وی افزود: «با این حال، تولید نفت در خلیج مکزیک پس از طوفان بری در حال بازگشت به سطح عادی است و این موجب محدود شدن رشد قیمت ها می شود.»

روز سه شنبه و به دلیل طوفان بری، بیش از نیمی از تولید روزانه نفت آمریکا در خلیج مکزیک همچنان تعطیل بود، زیرا اکثر شرکت های نفتی مشغول مستقر کردن مجدد کارکنان خود در سکوهای تولید بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۶۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان