//
کدخبر: ۱۹۶۵۵۴ //
بخشی نماینده شرکت هولدینگ ماناکِل همایش اقتصاد شهری و مذاکرات سرمایه‌گذاری کرمانشاه:

شرکت هولدینگ ماناکِل علاقه‌مندی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های کرمانشاه اعلام کرد/منتظر دریافت پاسخ از جانب نهادهای مربوطه است

شرکت هولدینگ ماناکِل(Manacle) در زمینه‌های مختلف پروژه‌های متنوعی را با دولت هند اجرا کرده و در صورتی که این هولدینگ با مسئولین کشوری یا استان کرمانشاه به توافقات لازم دست یابد در پروژه‌هایی همانند انبوه‌سازی مسکن، ساخت بیمارستان و مدرسه، بهره‌برداری از پالایشگاه‌های نفتی، ساخت آزادراه، بهره‌برداری از معادن و پروژه‌های کشاورزی و گردشگری سرمایه‌گذاری‌های کلان خواهد کرد.

شرکت هولدینگ ماناکِل علاقه‌مندی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های کرمانشاه اعلام کرد/منتظر دریافت پاسخ از جانب نهادهای مربوطه است
به گزارش فرتاک نیوز،

همایش اقتصاد شهری و مذاکرات سرمایه‌گذاری کرمانشاه که در روز چهارشنبه ۲۹ خرداد در محل هتل پارسیان کرمانشاه و با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و مدیران شهری و استانی برگزار شد، نماینده‌ی سرمایه‌گذار هندی آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه اعلام کرد.

photo_2019-06-19_10-42-08

شرکت هولدینگ ماناکِل(Manacle)  دارای چندین شرکت زیر مجموعه می‌باشد و در زمینه‌های مختلف نیز پروژه‌های متنوعی را با دولت هند اجرا کرده است. در صورتی که این هولدینگ با مسئولین کشوری یا استانی به توافقات لازم دست یابد در پروژه‌هایی همانند انبوه‌سازی مسکن، ساخت بیمارستان و مدرسه، بهره‌برداری از پالایشگاه‌های نفتی، ساخت آزادراه، بهره‌برداری از معادن و پروژه‌های کشاورزی و گردشگری سرمایه‌گذاری‌های کلان خواهد نمود.

مهندس وحید بخشی، نماینده‌ی تام‌الاختیار شرکت ماناکل و آقای آجای کومار سینگ(Mr. Ajay Kumar Singh)  مدیرعامل این شرکت در ایران، این شرکت قبلاً با ارسال ایمیل به مرکز سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه، علاقه‌مندی خود را جهت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های استان کرمانشاه اعلام کرده است و منتظر دریافت پاسخ از جانب نهادهای مربوطه می‌باشد.

photo_2019-06-19_10-41-22

مهندس بخشی ادامه داد: در جریان همایش سرمایه‌گذاری شهر کرمانشاه، مدیران ارشد استان کرمانشاه از جمله آقای مهندس بازوند استاندار، دکتر حاتمی معاون استاندار و آقای دکتر قبادی مسئول دفتر جذب سرمایه‌گذار استانداری کرمانشاه، قول مساعدت لازم در این زمینه را داده‌اند.

او  افزود: قرار است که استانداری کرمانشاه  با ارسال نامه‌ی علاقه‌مندی از جانب استانداری کرمانشاه به مدیرعامل شرکت ماناکل زمینه‌های حضور ایشان و هیئت همراه جهت حصول توافق و عقد تفاهم نامه‌های لازمه در ایران و استان کرمانشاه در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم شود.

photo_2019-06-19_10-42-09

بخشی در پایان گفت: ما نیز امیدوار هستیم که این اتفاق خجسته هرچه سریع‌تر به مرحله‌ی عملیاتی وارد شود که زمینه‌ساز ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی در استان کرمانشاه شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۵۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان