//
کدخبر: ۱۹۵۲۴۶ //

قیمت کالاهای پرمصرف را موبایلی استعلام کنید

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران از فراهم شدن امکان استعلام قیمت کالاهای اساسی و پر مصرف از طریق اپلیکیشن های موبایلی در آینده نزدیک خبرداد.

 قیمت کالاهای پرمصرف را موبایلی استعلام کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی رهبری با اعلام این خبر گفت: پیرو دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت و براساس هماهنگی های انجام شده با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قرار است که اطلاع رسانی قیمت حدودا 100 قلم کالای اساسی و پرمصرف از طریق اپلیکیشن های موبایلی شناخته شده و مطرح انجام شود.

وی اضافه کرد: مذاکره با متولیان اپلیکشین های موبایلی معروف به زودی انجام خواهد شد و امکان استعلام قیمت کالاهای مذکور یکی از گزینه های اضافه شده به اپلیکیشن های موبایلی همچون آپ، روبیکا و ... خواهد بود.

رییس مرکز تجارت الکترونیکی ایران از مذاکره با وزارت ارتباطات برای اضافه کردن گزینه استعلام قیمت کالا از طریق اپلیکیشن " دولت همراه" خبر داد و گفت: به زودی این امکان از این طریق این اپلیکیشن موبایلی فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به توسعه فناوری در حوزه ارتباطات و راه اندازی اپلیکیشن های موبایلی ترجیج بر این است که از امکانات مناسبی که وجود دارد؛ استفاده کردگفت: در زمینه استعلام کالاهای پر مصرف از موازی کاری و تولید اپلیکیشن های جدید خود داری خواهد شد و در این زمینه اپلیکیشن جدیدی تولید نخواهد شد واز اپ های که وجود دارند استفاده خواهد شد.

او توضیح داد: با این امکان میتوان مشکل چند قیمتی بودن کالا و سردرگمی مصرف کنندگان در ارزیابی قیمت ها را کاهش داد.

رهبری هدف نهایی از اجرای این طرح را اطلاع رسانی قیمت کالاهای اساسی و پر مصرف به مردم و مصرف کنندگان عنوان کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۲۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان