//
کدخبر: ۱۹۰۵۷۱ //

بیت کوین به رکوردشکنی خود ادامه می‌دهد

برای نخستین بار در سال جاری ارزش بیت کوین به ۹۰۰۰ دلار رسید.

بیت کوین به رکوردشکنی خود ادامه می‌دهد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از سی ان بی سی، ارز مجازی بیت کوین بار دیگر بر مدار صعودی قرارگرفته است و با افزایش تقاضای معامله گران برای خرید آن، روزهای خوبی را سپری می‌کند. در تازه‌ترین دور از افزایش قیمت بیت کوین ارزش هر واحد بیت کوین برای نخستین بار در سال جاری به ۹۰۰۰ دلار نیز رسید هر چند که در نهایت ارزش این ارز با ایستادن در سطح ۸۹۳۷.۲۵ دلاری به کار خود خاتمه داد.

ارزش بیت کوین در شرایطی به بالاترین سطح خود از یازدهم می ۲۰۱۸ رسیده است که تنها طی ۲۴ ساعت ارزش آن ۹ درصد و از ابتدای امسال تاکنون ارزش آن بیش از ۱۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

با آغاز دور جدید روند صعودی ارزهای مجازی برخی از شرکت‌های بزرگ به دنبال معرفی و عرضه ارز مخصوص خود برآمده اند. شرکت سازنده تلفن همراه "اچ تی سی" به تازگی اعلام کرده است در حال بررسی توانایی‌های ارزهای مجازی برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود است. فیس بوک نیز از عرضه ارز مجازی خود در سال آینده خبر داده است. این ارز مجازی که به نام "گلوبال کوین" عرضه خواهد شد نخستین ارز مجازی عرضه شده توسط غول‌های فناوری آمریکایی است و طبق اعلام مسئولان شرکت فیس‌بوک، انتظار می‌رود این ارز در کشورهای زیادی از جهان مورد استقبال قرار گیرد.

ارزهای مجازی مهم دیگر نیز از روند صعودی در بازار بی نصیب نماندند به گونه‌ای که امروز ارزش هر واحد اترتیوم به ۲۶۸.۱۶ دلار، لایت کوین به ۱۱۴.۲۷ دلار، بیت کوین کش به ۴۳۴.۲۰ دلار، زد کش به ۷۴.۲۸ دلار، دش به ۱۶۳.۹۲ دلار و مونرو به ۹۴.۱۸ دلار رسید.

ارزهای مجازی می‌توانند در دنیای واقعی برای بسیاری از امور نظیر رزرو هتل، پرداخت هزینه غذا و حتی اجاره خانه مورد استفاده قرار گیرند اما ناشناس‌ماندن استفاده کنندگان، یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های این ارز است. به دلیل همین ناشناس ماندن نیز این ارزها از محبوبیت بالایی در بین تبهکاران و مجرمان مالی برخوردار هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۵۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان