//
کدخبر: ۱۸۶۳۷۴ //

نظارت بر عرضه کالاهای بازار باید زیاد شود

امام‌جمعه قرچک در خطبه های نمازجمعه گفت: مردم از مسئولان انتظار دارند که نظارت بر عرضه کالاها در بازار زیاد شود.

نظارت بر عرضه کالاهای بازار باید زیاد شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی امام‌جمعه قرچک بعد از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار داشت: فرار رسید ماه پر خیروبرکت رمضان را خدمت همه شما مردم تبریک عرض می‌کنم، امیدوارم بتوانیم از منویات این ماه عزیز استفاده کنیم.

وی گفت: نتیجه روزه‌داری در این ماه رسیدن به تقوای الهی است، ویژگی این ماه این است که هر عمل خوبی که انجام می‌دهید برای شما ثواب نوشته می‌شود ماه رمضان ماه خاص خداست ماه رسیدن به مقام والای بندگی است.

امام‌جمعه قرچک در ادامه افزود: خداوند مالک حقیقی است، عزت حقیقی را خدا می‌دهد هر چیزی که می‌خواهید و آرزو دارید را از خدا بخواهید، چراکه خدا صاحب همه‌چیز است.

اسماعیلی تصریح کرد: عمده مشکل ما مسلمانان این است که از حقایق قرآن دور هستیم، اگر مسیر حرکتی ما قرآن باشد از مشکلات و سختی‌ها عبور خواهیم کرد و با خواسته‌ها  دست به قرآن خواهیم رسید، از قرآن استفاده کنیم و از آن درس بگیریم .

این مسئول گفت: خداوند مؤمنان را از شر خیانت‌کاران در امان نگه می‌دارد، خداوند خائنین را دوست ندارد.

وی بیان داشت: ای مردم در حال حاضر چهره واقعی دشمنان نظام آشکارشده، باید ایمان خود را زیاد کنیم، نباید به دشمنان خوش‌بین باشیم، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی عهدشکن هستند و این عهدشکنی در چند سال اخیر بیشتر شده است باید چشم و امید به داخل داشته باشیم.

امام‌جمعه قرچک افزود:  نباید به خارجی  خوش‌بین باشیم هر چیزی که می‌خواهیم در داخل وجود دارد و باید به جوانان مؤمن و انقلابی اعتماد کنیم کلید رفع  مشکلات کشور در داخل کشور است.

اسماعیلی تأکید کرد: با اتحاد و همدلی مشکلات رفع کنیم، بارونق و تولید می‌توانیم مشکلات را حل کنیم، آمریکا و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با اسلام ناب محمدی مشکل‌دارند.

وی اذعان داشت: آمریکا و استکبار جهانی افرادی را می‌خواهد که گوش‌به‌فرمان آن‌ها باشد،در مقابل خواسته‌های آن‌ها سر تعظیم فرود بیاورند ولی ایران بااقتدار در مقابل آن‌ها ایستادگی کرده است و اقتدار نظام را به رخ جامعه جهانی و استکبار کشیده‌اند.

امام‌جمعه قرچک در ادامه گفت: فرماندهان نظامی آمریکا اعلام کردند که به‌هیچ‌وجه نمی‌توانند در مقابل نیروهای نظامی ایران قرار بگیرند، چراکه قدرت نظامی ایران آن‌قدر پیشرفت کرده است که به‌عنوان قدرت اول نظامی منطقه و آسیا محسوب می‌شود که آمریکایی‌ها نمی‌توانند در مقابل ایران قرار بگیرند.

اسماعیلی یادآور شد: پیشرفت جامعه به برکت پشتیبانی از ولایت بوده است، با اتحاد می‌توانیم مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و عربستان را در هم شکنیم ،شهدا و  قدرت ایمان بالاترین سلاح مردم ایران است.

وی ابراز کرد: از بیانیه شورای امنیت ملی دفاع می‌کنیم، ولی اعلام می‌داریم که این اقدام باید زودتر انجام می‌شود و زمان تعیین‌شده 60 روزه کمتر بوده و در همان زمان که آمریکا از برجام خارج شد ما نیز باید از برجام خارج می‌شویم و برجام را آتش می‌زدیم .

امام‌جمعه قرچک تصریح کرد: باید در مقابله معاهدات بین‌المللی ایستادگی کرد و زیر بار سندهای نگین بین المللی و نظام پولی  اف ای تی اف و سند 2030 نرویم باید در مقابل آن‌ها ایستادگی کرد چراکه با  اصول و موازین اسلامی می‌توانیم همه این معاهدات را از بین برد.

اسماعیلی بیان داشت: دشمن قسم‌خورده از ملت ایران زخم‌خورده و غیرقابل‌اعتماد است، کشور در این روزها نیاز به اتحاد دارد و همه ما باید در راستای کمک به رونق تولید کمک کنیم تا اقتصاد کشور پویا باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار مردم از مسئولان این است که نظارت بر عرضه  بازار را زیاد کنند چراکه خیلی از اقلام در داخل تولید می‌شود و مواد اولیه آن‌ها نیز داخلی است چرا آن‌قدر گران شده و نیاز به رسیدگی مسئولان اجرایی را دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۳۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان