//
کدخبر: ۱۸۴۸۲۷ //
انتصاب در شرکت بیمه آرمان

مهندس غلامعلی کاظمی بعنوان مدیر امور اداری و توسعه منابع انسانی منصوب شد

غلامعلی کاظمی که از مدیران جوان حوزه بانک و بیمه می باشند در گذشته نیز در موسسه مالی اعتباری مولی الموحدین و بانک ایران زمین مسئولیت های را عهده دار بوده و در سه سال گذشته نیز بعنوان مدیر پشتیبانی شرکت بیمه آرمان مشغول به فعالیت و زمینه ساز خدمات ارزنده ای در این حوزه بوده است .

مهندس غلامعلی کاظمی بعنوان مدیر امور اداری و توسعه منابع انسانی منصوب شد

فرتاک اقتصادی -طی مراسمی با حضور مدیرعامل و مجموعه معاونین و مدیران ستادی  شرکت بیمه آرمان ،با صدور حکمی از سوی دکتر کامبیز پیکارجو  مدیرعامل این شرکت  مهندس غلامعلی کاظمی بعنوان مدیر امور اداری و توسعه منابع انسانی منصوب گردید .

 غلامعلی کاظمی که از مدیران جوان حوزه بانک و بیمه می باشند در گذشته نیز در موسسه مالی اعتباری مولی الموحدین و بانک ایران زمین مسئولیت های را عهده دار بوده و در سه سال گذشته نیز بعنوان مدیر پشتیبانی شرکت بیمه آرمان مشغول به فعالیت  و زمینه ساز خدمات ارزنده ای در این حوزه بوده است .

  IMG_۲۰۱۹۰۵۰۴_۱۱۰۲۵۴

در مراسم تودیع و معارفه مهندس غلامعلی کاظمی که در سالن جلسات این شرکت برگزار گردید ،دکتر حمیدرضا امیرحسنخانی معاون اجرایی شرکت بیمه آرمان ضمن ابراز خرسندی از این انتصاب و تشکر و قدردانی از زحمات ایشان در مدیریت پشتیبانی شرکت اظهار داشت :امیدوارم که با حضور آقای کاظمی در راس مدیریت اداری و توسعه منابع انسانی ،شرکت بیمه آرمان در این زمینه به رشد و تعالی مورد نظر برسد چرا که حوزه منابع انسانی در واقع یکی از اساسی ترین و کلیدی ترین شاخه های مدیریتی در شرکت بیمه آرمان است .رصد عملکرد کارکنان و نظام مندی نیروی انسانی و ارزشیابی کارکنان از اهم وظائف و فعالیت های مدیریت توسعه منابع انسانی است و این مدیریت باید با حساسیت  بیشتری این امور را پیگیری نماید .

دکتر امیر حسنخانی در ادامه افزود: طی این مدت کارهای خوبی در مجموعه صورت گرفته است اما با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و لازم است با هم فکری و هم افزایی و تلاش مضاعف وضعیت و جایگاه شرکت را ارتقاء بخشیم .

3636

در ادامه این مراسم مهندس غلامعلی کاظمی ضمن تشکر از حسن اعتماد  مدیران ارشد این شرکت ،از کلیه ی معاونین و مدیران ستادی که در طول سال های گذشته  همکاری شایسته ای با مدیریت پشتیبانی داشته تشکر و قدردانی نمود و اظهار امیدواری داشت که در مسئولیت جدید نیز بتوانند در پیشبرد اهداف و سیاست های کلان شرکت نقش بسزایی ایفا نمایند .

سرویس اقتصادی فرتاک برای این مدیر جوان و جهادی آرزوی توفیق روزافزون دارد .

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۸۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان