//
کدخبر: ۱۸۴۶۶۱ //

قیمت گوشت قرمز در بازار چند؟

قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی بدون دنبه حدود ۹۵ هزار تومان ، با دنبه ۹۲ هزار تومان و گوشت گوساله ۹۵ هزار تومان به فروش می رسد این درحالی است که قیمت این محصولات در برخی از نقاط بیشتر از این قیمت‌ها است.

 قیمت گوشت قرمز در بازار چند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 درحالی که  هر کیلوکرم گوشت قرمز تنظیم بازاری سردست با دنبه 42 هزار و 400 تومان و ران 44  هزار و 400 تومان به فروش میرسید و تقاضای زیادی برای خریداری آن وجود داشت و عدم تناسب عرضه و تقاضا منجر به ایجاد صفهای طولانی برای خرید این محصول شده بود، حال با قطع اختصاص ارز 4200 تومانی به واردات این محصول حجم تقاضا را  به شدت کاهش داده است.  

کف قیمت هرکیلوگرم گوشت گوسفندی بدون دنبه حدود 95 هزار تومان ، با دنبه 92 هزار تومان و گوشت گوساله 95 هزار تومان به فروش می رسد؛ مسئول یکی از فروشگاه های زنجیره ای در تهران در  این ارتباط  که قیمت گوشت قرمز تنظیم بازاری بود همه به دنبال خرید این محصول بودند اما امروز که قیمت آن آزاد شده است فروش نداریم و حتی محصولات عرضه شده  را به شرکت برگشت می زنیم.

وی می افزاید که این کاهش تقاضا باعث شده که قیمت گوشت قرمز 5 تا 10 هزار تومان در هر کیلوگرم کاهش یابد اما کماکان مردم نمیخرند.

بنابراین گزارش یک قصابی نیز که تنها چند قطعه سردست و ران گوسفندی در ویترین یخچالی مغازه خود آویزان کرده است میگوید: زمانی ویترین این مغازه پر از لاشه گوسفند بود اما این روزها تنها چند مشتری در روز بیشتر نداریم که آنها نیز حجم کمی از این محصول را خریداری میکنند و ادامه این روند باعث تعطیلی مغازه ام میشود.

وی در پاسخ به اینکه چرا با کاهش قیمت به دنبال جذب مشتری نیست، می افزاید: در صورتی که خودم  بروم دام زنده خریداری و ذبح کنم، برای خرید هر کیلوگرم دام زنده باید حداقل 40 هزار تومان پول پرداخت کنم که نیمی از آن ضایعات است و برای خودم هم در هر کیلوگرم 10 تا 12 هزار تومان سود در نظر گیرم قیمتش همین حدود 94 تا 95 هزار تومان میشود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۶۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان