//
کدخبر: ۱۸۴۱۷۹ //

مرغ در همه جا به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: مردم مطمئن باشند که برای ماه رمضان و کل سال مشکلی در تأمین کالاهای اساسی نداریم. امروز بدون دخالت دولت مرغ در همه جای ایران به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع می‌شود.

مرغ در همه جا به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس تابش شب گذشته در برنامه تیتر امشب شبکه خبر افزود: توان مقابله با افزایش قیمت‌ها را داریم اما ابزارها در برخی موارد فرابخشی است که باید دستگاه‌ها در کنار هم باشند و تأمین کالا به موقع و به اندازه لازم باشد چراکه بخشی از گرانی متوجه بخش تأمین کالاست.

او افزود: اگر رئیس‌جمهور تأکیدی در مبارزه با گران‌فروشی دارند قطعاً نیاز بیشتری به کنترل و همکاری در کنترل قیمت‌ها دارد. بانک مرکزی در تأمین ارز باید کمک کند و دولت در تأمین کالا باید کمک‌های بیشتری داشته باشد.

تاکید رئیس‌جمهور برای هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌ها برای مقابله با گرانی کالاها است که باید امروز نسبت به دیروز وقت بیشتری را برای مقابله اختصاص دهیم.

تابش در ادامه گفت: سازمان حمایت در تنظیم بازار به صورت متوسط روزانه قیمت ۹۲ قلم کالا را کنترل می‌کند و از نظر کمبود و مازاد تأمین نظارت دارد. به طور مثال برنج هندی به اندازه لازم در کف بازار تأمین داشته‌ایم.

او با تاکید بر اینکه هیچ تغییری در قیمت در بخش تحویل خودرو به مصرف‌کننده نداشته‌ایم افزود: تدابیر افزایش فروش فوری‌ها و افزایش تحویل تعهدات عقب افتاده با افزایش تولید قیمت‌ها را تعدیل خواهد کرد.

او گفت: با تدابیری که برای افزایش تحویل فوری و تعهدات انجام می‌شود مشکلات برطرف خواهد شد. راهکار مقابله با افزایش قیمت خودرو افزایش عرضه و تحویل به موقع است. هر مصرف کننده‌ای که آنلاین به خودروهای پرتیراژ نیاز داشته باشد خودروی خود را به موقع تحویل خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۱۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان