//
کدخبر: ۱۷۷۷۲۰ //

پرداخت بیمه بیکاری برای تمام کارگران بیمه‌شده آسیب دیده در سیلاب لرستان

معاون وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت بیمه بیکاری برای تمام کارگران بیمه شده آسیب دیده در سیلاب لرستان خبرداد.

پرداخت بیمه بیکاری برای تمام کارگران بیمه‌شده آسیب دیده در سیلاب لرستان
به گزارش فرتاک نیوز،

حاتم شاکرمی، در جلسه هماهنگی مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون، کار در استان، اظهار کرد: وجود این سیل، بهار لرستان را تلخ کرد که امید می‌رود با همکار همگان این خسارات جبران شود.

وی ادامه داد: دولت همه ظرفیت‌هایش را برای کمک به سیل زدگان به‌کار گرفته و ما نیز به تبعیت از دولت و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید از تمام ظرفیت‌هایمان برای کمک به سیل زدگان استفاده کنیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمام کارگران آسیب دیده در سیلاب اخیر که بیکار شدند بدون محدودیت بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

شاکرمی گفت: بحث استمهال، تأمین ویژه و بخشودگی تسهیلات قبلی، تأمین اجتماعی و بدهی به سازمان‌های دولتی برای واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری که دچار آسیب شدند در جلسه ستاد تسهیل استان ویژه دیده و تعیین تکلیف شوند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات در این سیل استان قطع راه‌های ارتباطی برای امداد رسانی است و اکنون تنها با بالگرد امکان امدادرسانی وجود دارد که با توجه به حجم کار و خسارت زیاد پاسخگوی نیاز مردم نیست، بیان کرد: مردم در تأمین لوازم بهداشتی و چادر در مضیقه است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه عدم امنیت و مدیریت توزیع از مشکلات اساسی در شهرستان پلدختر است، اظهار کرد: باید در این فرصت کوتاه، باید از همه ظرفیت‌های وزارت برای ارائه خدمات به سیل زدگان استفاده شود.

شاکرمی با بیان اینکه باید امنیت در پلدختر تأمین شود، اظهار کرد: قرارگاه خاتم الانبیا در پلدختر مستقر شد تا بازگشایی راه صورت گیرد و دسترسی به معمولان پیدا کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۷۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان