//
کدخبر: ۱۷۵۶۷۵ //

جک S۳ بخریم یا نه؟

خودروی جک اس ۳ محصول کرمان موتور، محصول شهری و جمع وجوری است که در خیابانها زیاد دیده می‌شود.

 جک S۳ بخریم یا نه؟

جک S3 خودروی جدیدی نیست چرا که تاریخ عرضه این خودرو به بازارهای چین به اگوست سال 2014 باز می گردد. این خودرو بر روی پلت فرم جک J4 بسط و توسعه داده شده است.جک اس 3 در جهت سیاست های کلان این خودروساز دولتی چین در جهت گسترش محصولات خود در بخش کراس اور تولید شده است چرا که قبل از این خودرو محصولاتی دیگر از این خودروساز نظیر S2 وS1 و همین s5 هم که در ایران حضور داشت.  

کرمان موتور هم که همچنان از موفقیت روزافزون جک اس 5 مسرور بود در اقدامی

دوباره به سراغ شریک چینی خود رفته و اینبار برادر کوچکتر s5 را برای عرضه در ایران انتخاب کرد.

باید این نکته را عنوان کرد که کرمان موتور با محصولات جک در رده کراس اورهای ارزان قیمت شهری تا کنون محصولی را ارائه نکرده است، از این رو بازار پرتقاضا عملا بی نصیب مانده بود.

البته قابل ذکر است کمپانی جک نسخه فیس لیفت شده جک s3 را به تازگی در نمایشگاه چنگدو رونمایی کرده است که متاسفانه ظاهرا کرمان موتور همان نسل قبلی این خودرو  را برای تولید در ایران در نظر گرفته است.

مشخصات فنی :

جک اس 3 برای به حرکت در آمدن به یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی با بیشنه توان 107اسب بخار مجهز شده است. قدرت این موتور توسط جعبه دنده 5 سرعته دستی و یا جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخهای جلو منتقل می شود. نیاز به گفتن نیست که قدرت خروجی این موتور به هیچ وجه برای کراس اور در این قد و قامت مناسب نیست. جک اس 3 با کمک این موتور قادر است سرعت خود را تا حداکثر 175 کیلومتر در ساعت برساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۶۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان