//
کدخبر: ۱۷۳۸۷۶ //

آغاز طرح امداد نوروزی برای خودروهای سایپا

گروه خودروسازی سایپا، همچون سنوات گذشته همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروز، طرح امداد نوروزی را از ۲۵ اسفند و در محورهای پرتردد از امروز (۲۳ اسفند) تا ١۶ فروردین ماه برقرار می‌کند که در این طرح، خدمات امدادی به خودروهای با کمتر از عمر پنج سال ساخت رایگان است.

آغاز طرح امداد نوروزی برای خودروهای سایپا
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس فخاریان- رئیس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا - در معرفی این طرح اظهار کرد: طرح امداد نوروزی ٩٨ با پوشش تمامی خودروهای گروه سایپا در دوره گارانتی و وارانتی و ارائه خدمات تعمیرگاهی و امدادی به صورت شبانه‌روزی از ٢۵ اسفند ۱۳۹۷ آغاز می‌شود و تا ١۶ فروردین ٩٨ به مدت ٢١ روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: البته با توجه به اینکه برخی سفر خود را از امروز (پنجشنبه) آغاز می‌کنند در محورهای خروجی شلوغ که پر تردد هستند، طرح نوروزی کلید خواهد خورد. این خدمات مربوط به نمایندگی‌های مجاز در غالب خدمات تعمیرگاهی از طریق پیش‌بینی کشیک برای نمایندگی‌های شبکه خدمات به تعداد مورد نیاز و همچنین خدمات امدادی از طریق استقرارهای امدادی در شهرها و محورهای پرتردد که کلیه خودروهای تولیدی گروه سایپا در خدمت تعمیرگاهی و کلیه خودروهای تولیدی غیر گروه در خدمات امدادی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

فخاریان بیان کرد: نهادها و سازمان‌ها و شرکت‌هایی در این طرح از جمله شرکت‌های تولیدی خودرو در گروه، شرکت‌های تأمین کننده قطعات گروه، شرکت سایپا یدک، انجمن‌های صنفی نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت سایپا یدک در استان‌ها، مرکز ارتباط با مشتریان گروه و نهادها و سازمان‌های بیرونی همچون راهنمایی و رانندگی، پلیس راه، راهداری و… با گروه سایپا در اجرای طرح نوروزی همکاری دارند.

وی افزود: در این طرح کلیه خودروهایی که مراجعه می‌کنند را با اولویت خودروهای تولیدی گروه سایپا امدادرسانی می‌کنیم. خودروهای تولیدی گروه سایپا که عمر آن‌ها کمتر از پنج سال باشد خدمات امدادی رایگان دریافت می‌کنند و در طول ٢١ روز هزینه‌ای از بابت خدمات امدادی پرداخت نمی‌کنند. برای خارج از این مورد، تعرفه مشخص دریافت خواهد شد. ضمن اینکه قیمت قطعاتی که نیاز به تعویض دارند مشخص و طبق یک مصوبه خواهد بود.

رئیس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی با بیان اینکه شماره تماس ٠٩۶۵۵٠ شماره تماس مرکز گروه است؛ گفت: طی تماس با این شماره دو ورودی وجود دارد که منو ورودی یک برای مواردی امدادی و منوی شماره دو مربوط به مرکز امور مشتریان است.

به گفته فخاریان، آموزش برای امدادگران چه در حوزه مسائل فنی و چه در حوزه مشتری مداری صورت گرفته است. علاوه بر این ابزار و تجهیزات به صورت کامل تأمین شده است.

بهزاد پناهی - مدیرعامل شرکت سایپا یدک- نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میانگین زمان انتظار برای مشتریان حدود ٣٣ دقیقه است که در طرح نوروز ٩٧ میانگین زمان رسیدن امدادگر به ٣١ دقیقه رسیده بود. تمام تلاش ما این است که در طرح امسال امدادگر زیر ٣٠ دقیقه برای خدمت‌رسانی در محل مشتری حاضر شوند. علاوه بر این در این طرح در حدود ٧٠٠ نمایندگی مجاز مستقیماً با ما کار می‌کنند و در مجموع باتوجه به شرکت‌های پیمانکار که در این طرح تحت پوشش ما هستند و ارائه خدمات می‌کنند، ناوگان امدادی به بیش از ١٧٠٠ دستگاه می‌رسد که در این ایام خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی در خصوص کیفیت قطعات گفت: قطعاتی که با برند سایپا ارائه می‌شود، همگی هلوگرام سایپا به صورت سه بعدی را دارند و به لحاظ کیفیت تضمین شده‌اند که می‌تواند اطمینان خاطر برای مشتریان به لحظه اصل بودن قطعات فراهم کند.

مدیرعامل شرکت سایپا یدک در انتها نیز در رابطه با شکایت نسبت به خدمات یا هرگونه پیشنهاد گفت: مشتریان می‌توانند با همان شماره‌های دریافت خدمات (٠٩۶۵۵٠) تماس بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۸۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان