//
کدخبر: ۱۷۳۴۷۳ //

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در روز سه‌شنبه

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در روز سه‌شنبه ۲۱ اسفند ماه را در این خبر بخوانید.

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در روز سه‌شنبه
به گزارش فرتاک نیوز،

در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۴۶۹ هزار تومان (۱۱ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته) است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان (۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته)، ربع سکه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۸۷۰ هزار تومان (۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته) به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۰۹ هزار و ۲۹۷ تومان و انس جهانی طلا نیز ۱۲۹۸.۶۲ دلار (۵.۶۲ دلار افزایش نسبت به دیروز) است.

ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار ارز

اما ریزش قیمت در بازار ارز کماکان ادامه دارد و دلار و یورو به ترتیب ۱۰۰ و ۱۵۰ تومان نسبت به روز گذشته ارزان شده‌اند.

شعب ارزی بانک‌ها امروز (۲۱ اسفند) هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۵۰۸ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته که ۱۲ هزار و ۵۷۶ تومان بود، حدود ۷۰ تومان کاهش قیمت دارد.

قیمت خرید یورو نیز ۱۴ هزار و ۷۶ تومان است که نسبت به روز گذشته با کاهش حدود ۵۰ تومانی همراه است.

همچنین امروز قیمت خرید هر پوند انگلیس در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۵۱۸ تومان اعلام شده است.

پس از افزایش قیمت دلار در طی هفته‌های اخیر، رئیس‌کل بانک مرکزی از کاهش قیمت بازار ارز و بازگشت قیمت دلار به کانال ۱۱ هزار تومان خبر داد که بر همین اساس در روزهای گذشته قیمت ارز عموماً با کاهش همراه بوده و به نظر می‌رسد که همتی با این صحبت‌ها و اجرای سیاست‌های ارزی قصد دارد تا قیمت دلار را بار دیگر با کانال ۱۱ هزار تومان بازگرداند.

قیمت ارز مسافرتی

شعب ارزی بانک‌های عامل ارز مسافرتی نیز در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها ارز مسافرتی می‌فروشند که قیمت این ارز امروز بدون احتساب کارمزد ۱۴ هزار و ۷۸۳ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و عامل به حدود ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان می‌رسد.

قیمت ارز در صرافی‌ها

همچنین صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان می‌خرند و ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان می‌فروشند.

قیمت دلار و یورو در صرافی‌ها نیز نسبت به روز گذشته با کاهش ۱۰۰ و ۱۵۰ تومانی همراه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۴۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان