//
کدخبر: ۱۷۰۵۹۹ //
تا چه اندازه حقیقت دارد ؟

کسب درآمدهای میلیونی از اینستاگرام

برخی از کاربران در سودای کسب درآمدهای میلیونی از شبکه های اجتماعی خصوصا" اینستاگرام زمان زیادی را صرف فعالیت در این شبکه ها کرده اما نتیجه کار آنچه که انتظار دارند نیست .

 

سرویس اقتصادی فرتاک -نه اینکه کسب درآمد از اپلیکیشن های اجتماعی مانند اینستاگرام امکان پذیر نیست بلکه این امکان فراهم است اما مقداری با آنچه که در تصور همگان وجود دارد متفاوت است .

درواقع راه اندازی یک صفحه در اینستاگرام و جذب فالوور اولین قدم و عمومی ترین راه برای دستیابی به کسب درآمد از این شبکه اجتماعی است اما این تنها و تنها قدم های ابتدایی است که همگان می توانند به راحتی آن را برداشته و وارد این فضا شوند .اما آیا تمام افرادی که به نیت کسب درآمد وارد این فضا می شوند به هدف خود خواهند رسید ؟

قطعا" پاسخ منفی است ،چرا که شاید از میان خوانندگان این مطلب باشند کسانی که نه یک بار بلکه چندین بار این راه را طی نموده اند اما در نهایت چیزی حاصل شان نشده است .

اما آنچه که حقیقت دارد این است که در حال حاضر افراد بسیاری هستند که موفق به جذب رقم قابل توجهی فالوور شده اند و به پشتوانه ی حضور آنها توانسته اند برای خود کسب و کاری راه بیندازند .آنچه که در ابتدای راه باید به آن اندیشید این است که مشخص شود که دقیقا"  هدف چیست و در کجای برنامه ریزی های ما برای کسب درآمد  قراردارد ؟

کسی که در فضای واقعی یک کسب و کار واقعی برای خود راه انداخته است به فضای مجازی بعنوان امکانی برای معرفی راحت تر و وسیع تر کسب و کار خود نگاه می کند و چه بسا به دنبال  جذب مخاطبین و مشتریان بیشتر باشد ،در آن روی سکه نیز  هستند افرادی که کسب و کار واقعی ندارند اما به دلیل برخورداری از توانمندی های شخصی و اجتماعی در زمینه های مختلف موفق شده اند تا عده ای را بعنوان مخاطب جذب  خود نمایند و از راه تبلیغ محصولات و خدمات دیگران به منابع درآمدی قابل توجهی دست پیدا کنند .

آنچه به نظر می رسد این است که عمده ترین راه های کسب درآمد از ایسنتاگرام و شبکه های اجتماعی اینچنینی قرارگرفتن در یکی از دو دسته بندی بالاست ،کسی که یک فضای واقعی کسب و کار دارد لزوما" نباید در فضای مجازی نیز به همان اندازه موفق باشد و به زبان ساده تر به دنبال این باشد که خودش فضای تبلیغاتی مناسب برای خودش را فراهم کند اگرچه ایجاد این فضا قطعا" موثر خواهد بود اما این دسته از افراد می توانند از قابلیت ها و امکانات دسته ی دوم بهره مند شوند .

دسته ی دوم نیز اگر تازه کار هستند باید توجه داشته باشند که برای به اصطلاح دیده شدن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نظیر ایسنتاگرام باید به دنبال ایده ای نو و ناب باشندو تکرار ایده های دیگران چندان موفقیت آمیز نخواهد بود .ودر این میان توانمندی های شخصی و خصویات ذاتی و ظاهری را نمی توان دست کم گرفت و همانطور که شاهد هستیم عده ای بسیاری با تکیه بر همین توانمندی های شخصی موفق شده اند تا از دیگران پیشی گرفته و به موفقیت های قابل توجهی دست پیداکنند .

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۵۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان