//
کدخبر: ۱۶۶۷۸۰ //

تکذیب انتقال سپرده‌های شرکت نفتی ونزوئلا به گازپروم روسیه

یک سازمان اعتباری در روسیه اعلام کرد: خبر رویترز مبنی بر انتقال حساب‌های شرکت نفتی PDVSA ونزوئلا به گازپروم بانک روسیه از اساس اشتباه است.

تکذیب انتقال سپرده‌های شرکت نفتی ونزوئلا به گازپروم روسیه
به گزارش فرتاک نیوز،

روز گذشته رویترز اعلام کرد که شرکت نفتی PDVSA ونزوئلا با افتتاح حسابی در گازپروم بانک روسیه حساب‌های خود را به این بانک منتقل کرده است،‌خبرگزاری تاس از  سخنگوی یک سازمان اعتباری امروز اعلام کرد که این گزارش هیچ مبنای واقعی ندارد.

در ادامه آمده است، به عنوان یکی از شرکت‌های عمده نفتی جهان، شرکت PDVSA حسابی را در بسیاری از بانکهای بزرگ از جمله بانکهای بین‌المللی افتتاح کرده است. چندین سال پیش شرکت PDVSA حسابی را در گازپروم بانک روسیه به عنوان بخشی از همکاری با شرکت‌های روسی باز کرد که این شرکت به عنوان مشتری بانکی گازپروم هم محسوب می‌شد.

روز یکشنبه رویترز گزارش داد که شرکت نفتی PDVSA به مشتریانش اعلام کرده که سپرده‌هایش را در حساب بانکی نزد گاستروم بانک روسیه انجام دهد.

رویترز همچنین گفته بود انتقال حساب شرکت PDVSA پس از تحریم‌های جدید آمریکا علیه ونزوئلا در ۲۸ ژانویه با هدف بلوکه کردن دسترسی‌های نیکولاس مادرو رئیس جمهور کشور به درآمدهای نفتی ونزوئلا صورت گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۷۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان