//
کدخبر: ۱۶۵۵۳۷ //

اعلام زمان جدید برای پیش فروش خودرو

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: خودروسازان علاوه بر انجام تعهدات خود باید خسارت تاخیر در تحویل خودرو را نیز به مشتریان خود بپردازند.

اعلام زمان جدید برای پیش فروش خودرو
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس تابش ظهر امروز در جریان بازدید از کارخانه صنایع بهداشتی افرند خرم‌آباد در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز چند طرح تولیدی در استان لرستان و شهرستان‌های سلسله و خرم‌آباد با اعتباری بالغ‌بر ۱۴۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت انجام تعهدات خودروسازان گفت: در خصوص معوقات خودروسازی باید گفت که دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اقدامات مختلفی را انجام دادند و تاکید شده که خودروسازان باید به تعهدات قانونی خود عمل کنند.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: خودروسازان بایستی خودروها را بر اساس قرارداد فروش به خریداران تحویل دهند و حتی باید بابت تاخیر در تحویل خودروها نیز خسارت لازم را به خریداران بدهند.

تابش در ادامه با اشاره به اینکه باید تمامی خودروهای پیش‌فروش شده با قیمت قرارداد در اختیار خریدار قرار گیرند، افزود: باز هم تاکید می‌شود که خودروسازان مکلف هستند به تعهدات قانونی خود عمل کنند.

وی بیان کرد: اکنون در صنعت خودروسازی شاهد افزایش تولید هر دو خودروساز بزرگ کشور هستیم به‌نحوی‌که آمارها نشان می‌دهند که تولید روزانه خودروسازان ۱۵۰۰ دستگاه افزایش‌یافته و بازرسان سازمان حمایت به‌صورت مستمر و مکرر برای بازرسی و نظارت بر عملکرد آن‌ها هستند.

این مسوول در ادامه با اشاره به وضعیت پیش‌فروش خودروها و مشکلات آن، افزود: پیش‌فروش خودروسازها از شهریورماه سال آینده انجام شود و با برنامه‌ریزی صورت گرفته هیچ تداخلی با اجرای تعهداتشان ندارد.

تابش گفت: خودروسازان مکلف هستند به تعهدات خود عمل کرده و سپس اقدام به فروش خودرو کنند و این امر مورد تاکید قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر فوری
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۵۳۷ //
ارسال نظر
 
  • علیرضا

    یعنی قراردادهای قبلی با موعد تحویل بهمن به بعد هم با قیمت قبل تحویل داده میشود! !!!!!!!؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان