//
کدخبر: ۱۶۴۸۰۶ //

۱۰۰هزار شغل با نصب نیروگاه های خورشیدی ایجاد می شود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هفته گذشته پیشنهادی در بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصویب شد که 100 هزار شغل با نصب و راه اندازی نیروگاه های خورشیدی در شهرها و روستاهای کشور توسط بسیج ایجاد می شود.

100هزار شغل با نصب نیروگاه های خورشیدی ایجاد می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد امیرآبادی فراهانی عصرشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی 514 پروژه عمرانی زودبازده با رویکرد آب و اشتغال در روستاهای محروم استان در سالن اجتماعات سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) قم، افزود: 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه برای 100 هزار تن در کشور در این رابطه پیش بینی کرده ایم و نصب و راه اندازی آن به صورت رایگان توسط بسیج مستضعفین انجام می شود که این مساله هم در تولید انرژی پاک و هم اشتغالزایی موثر است. 
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در استان استفاده شود، اظهار کرد: مجمع نمایندگان در این زمینه آماده است که همکاری های لازم را داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید از ظرفیت بسیج در عرصه نظارت بر توزیع کالاها در استان استفاده شود، گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت قم تلاش می کنند، اما وضعیت مناسب نیست و باید از توان بسیج نیز برای کمک به این بازرسان استفاده شود. 
وی خاطرنشان کرد: از مجموعه سپاه استان قم تشکر می کنم که انصافا در همه دوره ها در کنار مردم و دولت ها بوده و در حل مشکلات تلاش کرده است. 
عصر امروز، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، عملیات اجرایی 40 هزار طرح عمرانی زودبازده با رویکرد آب و اشتغال در روستاها و مناطق محروم کشور با شعار «دست در دست مردم، پنجه در پنجه شیطان» با پیام ویدئو کنفرانس سردار سرلشگر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور رئیس بسیج سازندگی به صورت همزمان در سراسر کشور با رمز «یا فاطمه زهرا(س)» آغاز شد. 
514 طرح مربوط به استان قم، در موضوع هایی مانند آب روستایی و تامین برق توسط انرژی خورشیدی می باشد که تا پایان شهریورماه سال آینده به بهره برداری می رسند. 
در این جلسه بهرام سرمست استاندار، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) استان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و پدر شهید سعید سامانلو از شهدای مدافع حرم حضور داشتند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۸۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان