//
کدخبر: ۱۵۸۱۳۱ //

کشف ۴۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف مقداری کالای قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

کشف 400 میلیون ریال کالای قاچاق در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ "حسین براری" فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: کالاهای قاچاق کشف شده شامل برنج، سیگار و پوشاک قاچاق می شود که در 2 عملیات جداگانه توسط ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه کشف شد.

وی افزود: در ماموریت نخست، ماموران یکی از پاسگاه های شهرستان کرمانشاه حین گشتزنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و زمانی که قصد متوقف کردن آن را داشتند راننده با سرعت بسیار زیادی اقدام به فرار کرد.

سرهنگ براری تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز، در نهایت ماموران پلیس موفق شدند این خودرو را توقیف و راننده آن را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: در بازرسی از این خودرو 2 هزار و 500 کیلوگرم برنج و 10 هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 300 میلیون ریال می رسید، کشف شد.

وی تصریح کرد: در ماموریت دوم، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کرمانشاه پس از دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل بار قاچاق از بیستون به سمت کرمانشاه در حال حرکت است، توقیف خودرو را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ براری ادامه داد: ماموران پلیس با قرار گرفتن در مسیر حرکت این خودرو و در فرصتی مناسب نسبت به توقیف و بازرسی از آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: در جریان این بازرسی 857 دست پوشاک قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 100 میلیون ریال می رسید، کشف شد.

وی همچنین از دستگیری 2 متهم در این رابطه و معرفی آن ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

سرهنگ براری در پایان و با اشاره به اثرات سوء کالای قاچاق بر پیکره اقتصادی کشور افزود: همواره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای عمل به منویات رهبری با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان کرمانشاه قرار داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۱۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان