//
کدخبر: ۱۴۷۹۱۶ //

بازار امروز طلا و ارز پایتخت؛ سقوط تدریجی سکه به زیر ۴ میلیون تومان

بازار طلا و ارز از روزهای پایانی هفته گذشته به مدار نزولی بازگشت و در ابتدای این هفته ثبات نسبی همراه با کاهش اندک قیمت‌ها بر بازار حکمفرما بود. سکه به زیر مرز ۴ میلیون تومان رفت و دلار به نیمه پایینی کانال ۱۲ هزار تومان راه یافت.

 بازار امروز طلا و ارز پایتخت؛ سقوط تدریجی سکه به زیر ۴ میلیون تومان
به گزارش فرتاک نیوز،

 امروز دوشنبه 5 آذر ماه، بازار طلا و ارز پایتخت یک ثبات نسبی را تجربه کرد و نرخ‌ها نیز توانستند اندکی کاهش یابند. از انتهای هفته گذشته قیمت‌ها روی یک روند نزولی کم‌شیب حرکت کردند و امروز نیز این روند ادامه یافت.

سکه امامی (طرح جدید) شنبه روی مرز 4 میلیون تومان ایستاد و امروز به محض بازگشایی این مرز را شکست و وارد کانال 3 میلیون و 900 هزار تومان شد. پیش از ظهر دوباره از مرز 4 میلیون گذشت اما پس از ظهر روند نزولی قیمت سکه تا نرخ 3 میلیون و 900 هزار تومان نیز پایین آمد و سپس این کاهش قیمت تعدیل شد. در لحظه تنظیم گزارش (حوالی ساعت 4 بعدازظهر) سکه طرح جدید 3 میلیون و 970 هزار تومان است.

سکه بهار آزادی (طرح قدیم) هم امروز 3 میلیون و 800 هزار تومان معامله شده‌است. نیم‌سکه امروز 2 میلیون و 40 هزار تومان و ربع‌سکه 1 میلیون و 170 هزار تومان بود. سکه گرمی نیز امروز 650 هزار تومان شده است.

مثقال طلای آب‌شده روز شنبه پایین مرز 1.6 میلیون تومان بود و امروز هر مثقال طلای 17 عیار با نرخ 1 میلیون و 580 هزار تومان کار خود را آغاز کرد و تا 1 میلیون و 560 هزار تومان نیز کاهش یافت. در لحظه تنظیم گزارش مثقال طلای آب‌شده 1 میلیون و 575 هزار تومان است.

اونس طلا در بازار جهانی امروز تا حدود 1228 دلار افزایش یافت و گرم طلای 18 عیار در بازار داخلی بین 362 تا 365 هزارر تومان معامله شد.

دلار آمریکا در بازار غیررسمی انتهای هفته گذشته وارد کانال 12 هزار تومان شد و شنبه تا نرخ 12 هزار و 700 تومان پایین آمد. امروز نیز دلار توانست وارد نیمه پایین کانال 12 هزار تومان شود و تا بعدازظهر به 12 هزار و 300 تومان برسد.

یورو امروز در نیمه پایین کانال 14هزار تومان و پوند انگلیس به کانال 15هزار تومان راه یافت. درهم امارات نیز امروز به زیر 3 هزار و 400 تومان رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصادنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۹۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان