//
کدخبر: ۱۴۷۴۳۱ //
معاون نیروی انتظامی:

۳۸ هزار نفر برای کارت سوخت در اولین روز ثبت نام کردند

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی گفت: در اولین روز از ثبت نام کارت سوخت، بیش از 38 هزار و 800 نفر ثبت نام کردند.

38 هزار نفر برای کارت سوخت در اولین روز ثبت نام کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار احمد دولتخواه با اشاره به ارائه خدمات مربوط به کارت سوخت در همه دفاتر پلیس +10  افزود: هم اکنون هزار و 40 دفتر پلیس + 10 در سراسر کشور در ارائه خدمات به مردم فعال هستند و شنبه گذشته یعنی یک هفته قبل از آغاز ثبت نام برای کارت سوخت المثنی، چهار هزار و 433 نفر ثبت نام کردند.

وی درباره هزینه ثبت نام کارت سوخت گفت: دفاتر پلیس +10 بابت ثبت نام مبلغ 10 هزار تومان اخذ می کنند که این پول به حساب شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی واریز می شود و طی 10 سال گذشته این مبلغ تغییری نکرده است.

* نیروی انتظامی در سه بخش از ثبت نام کارت سوخت فعالیت دارد

دولتخواه اضافه کرد: شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی مسئول سیاستگزاری، صدور و توزیع کارت سوخت خودرو است و نیروی انتظامی در سه بخش نظارت دارد.

وی افزود: بخش اول شامل خودروهای عمومی است که مربوط به مالکان خودروهای شخصی است، بخش دوم مربوط به متقاضیان استان سیستان و بلوچستان است و بخش سوم شامل خودروهای وکالتی است که افراد به صورت وکالتی به خرید یا فروش خودرو قدام کرده و اصل مدارک خودرو با مشخصات صاحب خودرو تفاوت دارد.

معاون ناجا افزود: دفاتر پلیس +10 در این زمینه برای کسانی که خودرو را به صورت وکالتی خرید و فروش کرده اند، پس از اخذ مدارک قانونی شامل کارت ملی، وکالتنامه معتبر و مشخصات مندرج در اصل مدارک مالکیت خودرو وارد سامانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شده و در صورت نداشتن مشکل، برای صدور کارت سوخت اقدام می کنند.

 ثبت نام حضوری مالکان خودرو یا موتورسیکلت فاقد کارت سوخت از طریق مراجعه به دفاتر پلیس+10 از امروز (شنبه) آغاز شده و ثبت نام غیر حضوری نیز از طریق سامانه اینترنتی و نرم افزار موبایل (اپلیکیشن) خدمات دولت همراه از دوشنبه (پنجم آذر) امکانپذیر می شود.

تحویل بنزین به خودروها و موتورسیکلت‌ها از تاریخی که به زودی اعلام خواهد شد، فقط با استفاده از کارت سوخت امکانپذیر خواهد بود. بنابراین، مالکان وسایل نقلیه فاقد کارت سوخت تا 24 آذر فرصت دارند نسبت به تهیه کارت سوخت اقدام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۴۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان