//
کدخبر: ۱۴۶۰۲ //
کولیوند در نطق میان دستور:

دولت گزارش عملکرد اقتصادی ارائه دهد

نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: دولت گزارشی از عملکرد اقتصادی ارائه دهد.

 دولت گزارش عملکرد اقتصادی ارائه دهد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 24 اسفند) در نطق میان دستور در صحن علنی پارلمان، با اشاره به تغییر سیاسی در کادر ریاست‌جمهوری آمریکا، اظهار داشت: اعتراف صریح رئیس‌جمهور آمریکا ، دست نا به‌ کار آنها را در آغشته شدن به خون مردم منطقه طی سال‌های متمادی را آشکار ساخت.

وی با بیان اینکه این جنایت‌ها در فلسطین اشغالی، یمن، لبنان، سوریه و عراق انجام شده، گفت: این جنایت‌های آمریکا به گونه‌ای است که مدیر برنامه جهانی غذا در اظهارنظر خود اعلام داشته که 7 میلیون از مردم یمن غذایی برای خوردن ندارند.

نماینده مردم کرج در مجلس با تاکید بر اینکه لازم است به حاکمان عرب منطقه هشدار داده شود، تصریح کرد: مگر شما ادعای مسلمانی ندارید، آیا جهانیان این جنایت جبران‌ناپذیر عربستان را می‌پذیرند؟ اگر پاسخ سکوت خفت‌بار این عروسک‌های خیمه شب‌بازی است، باید گفت که تاریخ این جنایت‌ها را به خاطر خواهد سپرد و به حکم قرآن مستضعفان وارثان زمین خواهند بود.

کولیوند افزود: همان‌طور که حزب‌الله لبنان رژیم‌صهیونیستی را سر جای خود نشاند، مردم آزادی‌خواه جهان و خون به ناحق ریخته کودکان، زنان و مردان مظلوم، گریبان شما را خواهد گرفت.

نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به نام‌گذاری سال 95 به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، گفت: ضمن تشکر از اقدامات دولت، از دولت می‌خواهم گزارشی را برای اطلاع مردم صادر کنند، این گزارش می‌تواند وضعیت اقتصادی کشور را ترسیم کند.

کولیوند تصریح کرد: مردم خوب واقف هستند که تجربه‌های گذشته نشان می‌دهد که جریان‌هایی در فرآیندهای انتخاباتی نظام سیاسی اسلامی ایران تقوای سیاسی را رعایت نکرده‌اند، در آینده نیز قطعا امانت‌داران خوبی برای این نظام نخواهند بود و بسیاری از فسادهای اداری موجود نتیجه عملکرد این جریان‌ها می‌باشد.

وی گفت: لذا با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری  و رعایت خطوط قرمز نظام مردم شریف ایران اسلامی مراقبت ویژه‌ای از این نوع رفتار و جریان‌های جدید در انتخابات آتی داشته باشند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان