//
کدخبر: ۱۴۶۰۰۴ //
شریفی تشریح کرد:

اختصاص بیش از ۵۰ درصد به بخش مسکن/ حمایت بانک سپه از بازسازی و نوسازی ۱۹ هزار مسکن شهری و روستایی در کرمانشاه

مدیر شعب بانک سپه در منطقه کرمانشاه از رشد 48 درصدی پرداخت تسهیلات این بانک در استان طی شش‌ماهه نخست سال جاری خبر داد.

اختصاص بیش از 50 درصد به بخش مسکن/ حمایت بانک سپه از بازسازی و نوسازی 19 هزار مسکن شهری و روستایی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالعلی شریفی ضمن اعلام خبر فوق، افزود: بانک سپه برای کمک در تسریع و بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در نیمه نخست سال جاری بیش از 50 درصد از تسهیلات خود را به بخش مسکن، ساختمان و نوسازی و بهسازی مسکن شهری و روستا اختصاص داد.

عملکرد درخشان بانک سپه در کمک به نوسازی و بهسازی مناطق زلزله‌زده

مدیر شعب منطقه کرمانشاه اظهار داشت: بعد از وقوع زلزله در 21 آبان ماه سال گذشته بانک سپه در کنار هم‌وطنان کرمانشاهی قرار گرفت و پرداخت تسهیلات را آغاز کرد.

وی افزود: از اواخر سال گذشته تاکنون 19 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 2 هزار و 710 میلیارد ریال توسط بانک سپه در بخش زلزله‌زدگان استان کرمانشاه توسط بانک سپه پرداخت‌شده است.

90 درصد تسهیلات پرداخت‌شده بانک سپه در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه امهال شد

شریفی به امهال حدود 90 درصد تسهیلات پرداخت‌شده بانک سپه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اشاره کرد و افزود: 15 هزار و 381 هم‌وطن زلزله‌زده که قبل از وقوع زلزله در کرمانشاه از بانک سپه تسهیلات دریافت کرده بودند به مدت 2 سال از بازپرداخت تسهیلات معاف شدند.

وی افزود: مبلغ کل تسهیلات امهال شده بانک سپه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه هزار و 826 میلیارد ریال بوده است.

ساخت 5 مدرسه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه با مشارکت بانک سپه

مدیر شعب منطقه کرمانشاه در مورد فعالیت‌های بانک سپه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی گفت: این بانک با همکاری 2 بانک دیگر در ساخت 5 مدرسه به اعتبار 116 میلیارد ریال مشارکت کرده است.

وی افزود: از محل این اعتبار دبستان 6 کلاسه در ثلاث باباجانی، دبستان 9 کلاسه در دالاهو، هنرستان‌های 15 کلاسه پسرانه و دخترانه در سرپل ذهاب و همچنین دبیرستان 12 کلاسه قصرشیرین احداث خواهد شد.

شریفی یادآور شد: بانک سپه هم‌چنین با مشارکت چند بانک دیگر از تجهیز برخی واحدهای درمانی مناطق زلزله‌زده حمایت کرد.

پرداخت 13 هزار فقره تسهیلات در بخش مسکن و ساختمان

مدیر شعب منطقه کرمانشاه گفت: بانک سپه برای کمک به رونق‌بخش مسکن و ساختمان در استان کرمانشاه 13 هزار و 644 فقره تسهیلات به مبلغ 2 هزار و 204 میلیارد ریال در این بخش طی نیمه نخست سال جاری پرداخت کرد.

19 هزار فقره تسهیلات در بخش حوادث قهری پرداخت کردیم

مدیر شعب منطقه کرمانشاه اظهار داشت: بانک سپه تا پایان نیمه نخست سال جاری درمجموع 19 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 2 هزار و 710 میلیارد ریال پرداخت کرد.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه اول امسال بانک سپه همچنین 1041 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه معیشتی به مبلغ 88 میلیارد ریال در استان کرمانشاه پرداخت کرده است.

بهره‌مندی 2 هزار زوج کرمانشاهی از وام ازدواج بانک سپه

مدیر شعب منطقه کرمانشاه اظهار داشت: نیمه اول امسال 2 هزار و 283 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به مبلغ 362 میلیارد ریال به زوج‌های جوان استان کرمانشاه توسط بانک سپه پرداخت شد.

کمک به اقشار آسیب‌پذیر

شریفی خاطرنشان کرد: در شش‌ماهه نخست سال جاری 89 فقره تسهیلات به مبلغ 17 میلیارد ریال به خانواده‌های تحت پوش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت کرده است.

صدور 2500 فقره کارت اعتباری

مدیر شعب منطقه کرمانشاه ضمن تأکید بر ضرورت حمایت از تولید و اشتغال و تلاش برای تحقق شعار حمایت از کالای داخلی تصریح کرد: بانک سپه برای کمک به افزایش قدرت خرید اقشار مختلف مردم و رفع برخی از نیازهای مالی آن‌ها در نیمه نخست سال جاری حدود 2 هزار و 500 فقره کارت اعتباری صادر کرد.

پرداخت 228 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاههای کوچک و متوسط

مدیر شعب منطقه کرمانشاه تعداد تسهیلات پرداختی بانک سپه به بنگاه‌های کوچک و متوسط در استان کرمانشاه در نیمه نخست سال جاری را 96 فقره اعلام کرد و افزود: برای این تسهیلات 228 میلیارد ریال منابع اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: در شش‌ماهه اول امسال 56 فقره تسهیلات به مبلغ 67 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی به بخش‌های مختلف اقتصادی در استان کرمانشاه توسط بانک سپه پرداخت شد.

شریفی تعداد تسهیلات پرداختی بانک سپه در بخش کشاورزی طی شش‌ماهه نخست سال را 917 فقره اعلام کرد و گفت: بابت این تعداد تسهیلات 222 میلیارد ریال منابع اختصاص داد.

بازسازی 440 نانوایی در کرمانشاه با کمک بانک سپه

مدیر شعب منطقه کرمانشاه گفت: در شش‌ماهه اول سال جاری 440 نانوایی استان کرمانشاه با کمک 66 میلیارد ریالی بانک سپه بازسازی شد.

وی افزود: در همین مدت پرداخت 11 میلیارد ریال تسهیلات در بخش مشاغل خانگی به 110 هم‌وطن کرمانشاهی پرداخت کردیم.

رشد 34 درصد سپرده‌های ارزان‌قیمت

شریفی مانده منابع بانک سپه در استان کرمانشاه در پایان شهریورماه سال جاری را 13 هزار و 600 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 8 درصد رشد نشان می‌دهد.

وی به اعتماد بالای مردم استان کرمانشاه به نخستین بانک ایرانی اشاره و خاطرنشان کرد: سپرده‌های ارزان‌قیمت بانک سپه در استان در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در بخش سپرده‌های جاری 34 و در سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز 15.3 درصد افزایش داشت.

رشد 200 درصدی فعالیت ارزی

مدیر شعب منطقه کرمانشاه از رشد 200 درصدی فعالیت‌های ارزی بانک سپه در استان طی شش‌ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: در نیمه اول امسال مجموع فعالیت‌های ارزی بانک در استان از مرز 4 میلیون و 682 هزار دلار گذشت.

کاهش 6.2 درصدی مطالبات معوق

مدیر شعب منطقه کرمانشاه گفت: در نیمه نخست سال جاری مطالبات معوق بانک سپه در استان کرمانشاه در مقایسه با مدت سال گذشته 6.2 کاهش داشت.

وی اظهار داشت: بر اساس اولویت‌های بانک مرکزی 1400 پرونده مطالبات معوق بانک سپه در استان کرمانشاه به مبلغ 60 میلیارد ریال در قالب تبصره 35 مشمول بخشودگی جرائم و تعیین تکلیف شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۰۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان