//
کدخبر: ۱۴۴۰۰۵ //
معاون وزیر علوم خبر داد

ثبت‌نام ۳۰۰ دانشجو برای دریافت ارز دانشجویی طی ۲۴ ساعته گذشته

معاون وزیر علوم گفت: طی 24 ساعت گذشته از آغاز ثبت نام ارز دانشجویی حدود 300 نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 300 دانشجو برای دریافت ارز دانشجویی طی 24 ساعته گذشته
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی صدیقی در حاشیه مراسم افتتاح خوابگاه جدید دانشجویی دخترانه دانشگاه گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شش ماه اول سال تحصیلی ارز دانشجویی با نرخ 4200 تومان اختصاص پیدا کرد گفت: در این راستا به هر دانشجو در هر ماه هزار دلار و در طی شش ماه 6 هزار دلار ارز 4200 تومانی تعلق گرفت.

معاون وزیر علوم تصریح کرد: در شش ماه اول حدود 23 هزار دانشجو از ارز دانشجویی 4200 استفاده کردند.

صدیقی با بیان اینکه تخصیص ارز دانشجویی با نرخ 4200 تومان پایان شهریور ماه جاری به اتمام رسید گفت: ثبت نام ارز دانشجویی از روز گذشته براساس بخشنامه بانک مرکزی آغاز شده است.

وی یادآور شد: طبق بخشنامه بانک مرکزی، مبنای نرخ ارز در خصوص حواله های ارزی، نرخ ارز حواله مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز ( ETS ) و در مورد اسکناس، نرخ ارز اسکناس مندرج در سامانه مذکور خواهد بود.

معاون وزیر علوم خاطرنشان کرد: وزارت علوم تنها موظف به تایید وضعیت تحصیلی دانشجویان است و روند و ضوابط پرداخت ارز بر اساس بخشنامه‌های بانک مرکزی صورت می‌گیرد.

صدیقی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته از آغاز ثبت نام ارز دانشجویی حدود 300 نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، افزود:به خانواده‌هایی که با مشکل تامین ریال به ارز روبرو هستند توصیه تحصیل دانشجویان به داخل را پیشنهاد می‌کنیم زیرا با صندلی خالی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در داخل مواجه هستیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۰۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان