//
کدخبر: ۱۴۲۹۱۷ //
وزیر امور اقتصاد ودارایی:

برنامه ریزی در حوزه مالیات و بانک ها از اهم اقدامات پیش رو ماست

وزیر امور اقتصاد ودارایی گفت:طراحی و برنامه ریزی در حوزه مالیات و بانک ها از مهم ترین اقدامات پیش روی این وزارتخانه است.

برنامه ریزی در حوزه مالیات و بانک ها از اهم اقدامات پیش رو ماست
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد دژپسند که عصر چهارشنبه با هدف زیارت بارگاه منور رضوی وارد مشهد شد در دیداری کوتاه در محل پاویون فرودگاه مشهد با استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: طراحی و برنامه ریزی در حوزه مالیات و بانک ها از جمله ضرورت های اقدامات این وزارتخانه است وباید طی زمان باقیمانده دولت دوازدهم بتوانیم اقدامات خوبی در ساماندهی این دو حوزه انجام دهیم.

وی افزود:این دو حوزه مورد تاکید و اولویت اصلی رئیس جمهوری در این وزارتخانه است که به صورت گسترده تر مورد تاکید و توجه مقام معظم رهبری هم می باشد از این رو باید همه تلاش خود را به کار بندیم که این مباحث محقق شود.

همچنین علی رضا رشیدیان نیز در این دیدار اظهار کرد:ظرفیت های خراسان رضوی بسیار قابل توجه است و باید در شرایط کنونی  بتوانیم به تناسب این شرایط در موضوعات مختلف انعطاف هایی به خرج داده و به نوعی  فضای کار و فعالیت برای بخش های تولیدی ، صنعتی ، صادراتی بازتر و بیشتر فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد:باید به استان ها بویژه مناطق دارای ظرفیت و استان های مرزی برای مدیریت شرایط و امکانات و نیازها میدان وفرصت و اختیار بیشتری داده شود مثل اجرای طرح فروش سوخت تعاونی مرزنشینان در خراسان رضوی که به زمینه ای برای ترغیب افراد به مهاجرت معکوس تبدیل شده است.

وی گفت:ضرورت جدی امروز آن است بسیاری از سرمایه هایی که در بانک ها راکد مانده به حوزه تولید وارد شود و در واقع بر روی اصالت کار بانکداری باید اقدامی موثر وجدی شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۹۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان