//
کدخبر: ۱۳۹۶۱۶ //
پورمختار در دفاع از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی:

قول مساعد وزیر پیشنهادی برای تمکیل پروژه های مسکن مهر/ مسکن مهر مزخرف نیست

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه با اشاره به قول مساعد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای تکمیل پروژه های مسکن مهر اظهار کرد: مسکن مهر یک نیاز ضروری برای کشور است و به هیچ عنوان مزخرف نیست.

قول مساعد وزیر پیشنهادی برای تمکیل پروژه های مسکن مهر/ مسکن مهر مزخرف نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد علی پورمختار در نشست علنی امروز شنبه 5 آبان مجلس شورای اسلامی در دفاع از محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با اشاره به شرایط خاص کشور و دشمنی های همه جانبه آمریکای خبیث تاکید کرد: امروز نمایندگان مجلس باید با ملاحظه شرایط و درک شرایط حساس کشور به وزرای پیشنهادی معرفی شده با همدلی و اتحاد رأی مثبت بدهند تا بتوانیم با این رویکرد در برابر توطئه های دشمن مقاومت کنیم.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه البته مجلس با هیچکس عهد اخوت نبسته است، تصریح کرد: مجلس براساس برنامه های اعلامی وزرای پیشنهادی بر روند کار و عملکرد وزرا نظارت خواهد داشت و بر همین اساس سوال و اسیتضاح خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد یک اصل است و بایستی در دستور کار وزرای پیشنهادی دولت باشد، گفت: همچنین استفاده از نیروهای متعهد، متدین و قوی و انقلابی برای پیشبرد کارها باید در دستور کار وزار قرار گیرد.

اسلامی شناخت کاملی از حوزه راه و شهرسازی دارد

پورمختار، محمد اسلامی را فردی با مدیریت جهادی و انقلابی توصیف و اظهار داشت: اسلامی فردی است که بیش از 30 سال سابقه مدیریتی در حوزه های مختلف داشته و 26 مسئولیت در دستگاه های مختلف، شناخت کاملی از حوزه راه و شهرسازی دارد.

وی با بیان اینکه اسلامی به هیچ عنوان نگاه حزبی و جناحی ندارد، افزود: اسلامی در حوزه دریا، حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده ای تسلط ویژه ای دارد و نگاهی به سوابق وی نشان می دهد که چه مقامات بلندپایه ای از جمله مقام معظم رهبری از وی تقدیر و تشکر کرده اند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، عدالت محوری را یکی از برنامه های اصلی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برشمرد، و یادآور شد: موضوع تحقیقات و نوآوری نیز یکی دیگر از برنامه های اسلامی است که وی در این حوزه سال ها سابقه فعالیت موثر داشته است.

مسکن مهر مسکن نیازمندان و فقراست

پورمختار یکی دیگر از برنامه های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را توجه ویژه به حوزه مسکن برشمرد و اظهار کرد: یکی از مطالبات ویژه نمایندگان از وزیر پیشنهادی تکمیل پروژه نیمه تمام مسکن مهر است. مسکن مهر به هیچ عنوان مسکن مزخرفی نیست، بلکه مسکن نیازمندان و فقراست.

وی ادامه داد: نگاه به سوابق و تجارب وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به ویژه در هسا نشان می دهد که وی در حوزه حمل و نقل تسلط ویژه ای دارد. همچنین سوابق وی در بنیاد مستضعفان بیانگر فعالیت او در حوزه مسکن است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه استانداری اسلامی یادآور شد: استانداران با همه مسائل و معضلات کشور مواجه هستند و اسلامی از این سابقه باارزش بهره مند است.

پورمختار یکی از معضلات محرض در دوره وزارت عباس آخوندی را مشکل نظام مهندسی ساختمان برشمرد که اظهار امیدواری کرد با حضور اسلامی این مشکل برطرف و در کنار آن نیز توجه ویژه ای به بافت های فرسوده انجام گیرد.

وی توسعه حمل و نقل ریلی را یکی از راهبردهای اصلی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خواند و اضافه کرد: امیدواریم برنامه ها در این حوزه با همیاری سازمان برنامه و بودجه پیش برود و پروژ های نیمه تمام در این حوزه هر چه زودتر به سرانجام برسد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس توجه ویژه به راه روستایی را یکی از نیازهای اصلی حوزه های انتخابی نمایندگان مجلس برشمرد و در پایان ضمن تاکید بر رأی مثبت بر 4 وزیر پیشنهادی دولت اظهار کرد: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی یکی از متخصص ترین ها در حوزه کاری خود است./

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۹۶۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان