//
کدخبر: ۱۳۷۸۵۱ //
ملکی در تشریح نشست کمیسیون صنایع و معادن مطرح کرد :

تشریح برنامه‌های وزیر پیشنهادی وزارت صمت در کمیسیون / نمایندگان به جزئیات برنامه ارائه شده ورود کردند

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس دستور کار خود را برای شنیدن برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت تغییر داد و نمایندگان برنامه‌های وزیر پیشنهادی را مورد بررسی قرار دادند.

تشریح برنامه‌های وزیر پیشنهادی وزارت صمت در کمیسیون / نمایندگان به جزئیات برنامه ارائه شده ورود کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

ولی ملکی در تشریح نشست امروز (یکشنبه 29 مهرماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس دستور کار خود را برای شنیدن برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت تغییر داد و وی در این نشست حضور پیدا کرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان عضو کمیسیون نظرات و دغدغه‌های خود را مطرح و به‌ برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورود کردند، گفت: در زمینه تجارت، معدن، صنعت، خودرو، صنایع پتروشیمی، ساختار وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیروهایی که در این وزارتخانه مشغول کار هستند و اینکه رئیس جمهور محدودیت ایجاد کرده است یا خیر مسائلی مطرح شد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی آقای رحمانی در ارتباط با ساختار وزارت صنایع اعلام کرد که رئیس جمهور هیچگونه تاکیدی در این خصوص نداشته است، ادامه داد: به دلیل اینکه چند تن از معاونین وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت بازنشسته شده‌اند سریعا به‌منظور تعیین تکلیف آنها دست به کار شده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه آقای رحمانی در بخش صنعت و مجلس حضور داشته و بر این دو بخش اشراف دارد و با اعلام برنامه‌های خود رضایت مندی خوبی را در کمیسیون کسب کرد، خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون از پاسخ‌های مطرح شده و اعلام برنامه‌های وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت رضایت داشتند و نظر کلی کمیسیون در خصوص این وزیر پیشنهادی مثبت بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۷۸۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان